موتور کرکره برقی ساید اکتیو 300 کیلوگرمی سیم پیچ آلومینیوم

  • موتوری با قدرت لیفت 300 کیلوگرمی
  • دارای سیم پیچ روتور آلومینیوم
  • با ولتاژ کاری 220 ولت
  • کشندگی تا حداکثر ارتفاع 4 متر
3,300,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Active Side Motor 300

موتور کرکره برقی ساید اکتیو 300 کیلوگرمی سیم پیچ آلومینیوم

موتور کرکره برقی ساید، موتور هایی هستند که برای درب هایی با وزن و میزان تردد بالا، مورد استفاده قرار می گیرند. موتور ساید کرکره برقی اکتیو Active 300AC برای ورودی هایی با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که از جمله قدرتمند ترین نوع موتور های کرکره برقی هستند. البته باید در نظر داشت به دلیل کاهش هزینه ها در این موتور کرکره برقی از سیم پیچ آلومینیوم استفاده شده است. اگرچه کیفیت این سیم پیچ بالا می باشد، اما در صورت تردد بسیار بالا ترجیحا بهتر است از موتور های کرکره برقی با سیم پیچ مسی استفاده نمود. این موتور کرکره برقی اکتیو با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت بالا را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دو بی کا ثبت سفارش نمایید.

 

موتور کرکره برقی ساید 300 برای چه مکانی مناسب است؟

موتور کرکره برقی اکتیو 300 کیلویی از نوع موتور ساید بوده و برای درب های بزرگی تا 6 متر ارتفاع مناسب می باشد. اغلب مشتریان این موتور کرکره برقی را با توجه به قیمت مناسبش برمیگزینند. البته توجه داشته باشید این موتور ساید، بیشتر مناسب مغازه ها و یا ساختمان هایی با نهایت 5 واحد مناسب می باشد. زیرا در صورت تردد بالا می تواند به قطعات موتور اسیب بزند. در صورتی که تردد چندان بالایی ندارید پیشنهاد می شود تا برای موتور های گران قیمت با سیم پیچ مس هزینه نکرده و از موتور کرکره برقی ساید اکتیو استفاده کنید.

 

نمایندگی فروش موتور کرکره اکتیو

فروشگاه اینترنتی دوبیکا به عنوان نماینده فروش محصولات کرکره برقی اکتیو در ایران آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد و برای شما این امکان را فراهم می نماید تا بدون واسطه محصول را به قیمت درب کارخانه تهیه نمایید. برای خرید و نصب انواع کرکره برقی با کارشناسان دوبیکا تماس حاصل فرمایید.

 

 



پرسش و پاسخ Active Side Motor 300
ارسال پرسش