پنکه برقی سه کاره سیماران
پنکه برقی سه کاره سیماران

پنکه برقی سه کاره سیماران مدل SSF-4011

  • 3 سرعته
  • توان 55 وات
  • قابلیت استفاده بصورت رومیزی،ایستاده و دیواری
  • 3 پره
  • بدنه پلاستیکی محکم
  • دارای تایمر
  • گارانتی 24 ماهه سیماران
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simaran Three-function electric fan

پنکه سه کاره سیماران مدل SSF-4011

یکی از وسایلی که می تواند به شما در خنک شدن و گردش هوای محیط کمک بسیاری نماید پنکه برقی می باشد که در انواع مختلفی از قبیل پنکه رومیزی و ایستاده، پنکه سقفی و پنکه دیواری تولید می شود. پنکه سه کاره سیماران مدل SSF-4011 یکی از تولیدات شرکت بزرگ و معتبر ایرانی است که سالیان زیادی از زمان تاسیس آن می گذرد و همه محصولات آن را به کیفیت بالا و قیت مناسب می شناسند. این پنکه سه حالته قابلیت تبدیل به سه مدل ایستاده، رومیزی و دیواری را داشته و از این نظر یک دستگاه منحصر بفرد بشمار می رود چراکه می توان در هر محیطی که خریدار دوست دارد از آن بهره ببرد.

امکانات این پنکه ایستاده به اینجا ختم نمی شود و از قابلیت های آن می توان به توان 55 وات، جنس بدنه پلاستیک مرغوب و مقاوم در برابر ضربه، موتور 3 سرعته، تایمر برای زمان خاموش شدن خودکار و گارانتی 24 ماهه اشاره نمود.

پنکه سه حالته

قابلبت تنظیم ارتفاع

یکی از مهم ترین معیار های خرید پنکه ایستاده داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع آن بوسیله لوله تلسکوپی است که شمارا قادر میسازد بتوانید بصورت دستی بلندی و یا کوتاکی آن را بصورت دلخواه خود دربیاورید که خوشبختانه در این مدل نیز می توان یافت.

تنظیم ارتفاع

سادگی در عین زیبایی

در پنکه 4011 سیماران خبری از صفحه نمایش دیجیتالی نیست و همین موضوع توانسته قیمت آن را کاهش داده. پس می توان اینطور بیان نمود که این یک پنکه ارزان قیمت و اقتصادی است که برای افرادی که نیازی به این ویژگی ندارند و می خواهند هزینه کمتری پرداخت نمایند بهترین گزینه می باشد.

 

مجهز به تایمر

کلید تایمر یکی از دیگر آپشن هایی است که برای کاربران درنظر گرفته شده است و به این صورت عمل می کند که با چرخاندن کلید تایمر و قرار دادن آن بر روی زمان دلخواه، پس از صرف آن زمان دستگاه بصورت خودکار خاموش می شود و نیازی به خاموش کردن آن بصورت دستی نیست.

 

پنکه سه سرعته 

بر روی بدنه دستگاه 4 کلید برای تنظیم نمودن سرعت دستگاه تعبیه شده است. کلید 0 که برای خاموش نمودن مورد استفاده قرار میگیرد و کلید های بعدی به ترتیب سبب بالا رفتن سرعت دور موتور شده و می توانید با فشار دادن هر یک از کلید به دلخواه از سرعت آن لذت ببرید.

 

کیفیت ساخت بالا

یکی از دلایلی که محصولات پنکه برقی سیماران توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را بدست آورد، کیفیت بالای قطعات و تجهیزات استفاده شده در پنکه های برقی می باشد که طول عمر بالای  آن را تضمین می نماید. جنس بدنه بکار رفته از پلاستیک مرغوب است که در برابر ضربه و افتادن آن را بسیار مقاوم میسازد.

پنکه ایستاده سیماران 4011

قیمت پنکه 

از ملاک های تعیین کننده قیمت پنکه می توان به خارجی یا ایرانی بودن محصول، امکانات رفاهی، کیفیت ساخت و ... اشاره نمود که هر یک از آنها در ارزان یا گران شدن سهم بسزایی دارند لذا باید تصمیم بگیرید که از پنکه برقی چه انتظاراتی را دارید و متناسب با آن خرید نمایید.

 

خرید پنکه سیماران

پنکه سیماران به عنوان یکی از پرفروش ترین پنکه های ساخت داخل کشور یاد می شود که مدت زمان بسیاری از تولید آنها گذشته و تواسته خود را به اثبات برساند. دو بیکا به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی اقدام به فروش محصولات سیماران از قبیل آیفون تصویری، جک پارکینگی، پنکه برقی با ارزان ترین قیمت نموده است. لذا درصورتی که قصد خرید پنکه سیماران را دارید و یا نیاز به مشاوره دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از راهنمایی آنان استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی Siamran SSF-4011

  • موتور با توان 55 وات 
  • جنسه بدنه پلاستیک
  • جنس پره پلاستیک
  • 3 سرعته
  • قابلیت تایمر
  • قابلیت استفاده بصورت رومیزی،ایستاده و دیواری


پرسش و پاسخ Simaran Three-function electric fan
ارسال پرسش