پنکه ایستاده سیماران مدل 4032
پنکه ایستاده سیماران مدل 4032

پنکه سه کاره سیماران مدل SSF-4032

  • دارای تایمر
  • دارای ریموت کنترل
  • در دو رنگ سفید و مشکی
  • 5پره
  • 3 سرعته
  • توان 55 وات
  • جنس بدنه پلاستک
  • جنس پره پلاستیک
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simaran SSF-4032

پنکه سه کاره سیماران مدل Simaran SSF-4032

 برند سیماران به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین کارخانه های تولید کننده لوازم خانگی و سیستم های حفاظتی و نظارتی در ایران اقدام به تولید پنکه سه کاره با مدل SSF-4032 نموده که دارای قابلیت هایی فراتر از یک پنکه بوده و می تواند شمارا مجاب به خرید آن نماید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. این پنکه ایستاده می تواند در سه وضعیت ایستاده، بر روی دیوار و به عنوان رومیزی مورد استفاده قرار گیرد که از این لحاظ دست کاربر برای انتخاب یکی از آن باز خواهد بود.

بر روی این پنکه سیماران یک ریموت کنترل نیز قرار گرفته شده است که این امکان را فراهم میسازد تا بدون بلند شدن از جا و با در دست داشتن کنترل پنکه بتوان تنظیمات دلخواه خود را انجام دهیم که بسیار ویژگی کاربردی بشمار می رود. از دیگر مشخصات پنکه 5 پره سیماران می توان به  موتور با توان 55 وات، جنس بدنه پلاستیکی، موتور 3 سرعته، پشتیبانی از تایمر وریموت کنترل اشاره نمود که در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه گردیده و می توانید با توجه به دکوراسیون منزل و یا سلیقه ی خود از آن بهره مند شوید.

پنکه سه کاره سیماران 4032

 

دیگه لازم نیست از جات پاشی!

در مدل های پیشین پنکه شما برای تنظیم سرعت باید بلند شده و تنظیمات آن را با توجه به کلید های روی آن بصورت دستی تنظیم می نمودید. اما در پنکه 4032 سیماران کار شمارا بسیار راحت کرده بطوریکه دیگر نیازی به از جای خود بلند شدن نیست و با در دست گرفتن ریموت کنترل می توانید با خیالی آسوده و از راه دور هر طور که مایلید آن را مدیریت کنید.

 

تنظیم ارتفاع پنکه

یکی از مهم ترین معیار های خرید پنکه ایستاده داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع آن بوسیله لوله تلسکوپی است که شمارا قادر میسازد بتوانید بصورت دستی بلندی و یا کوتاکی آن را بصورت دلخواه خود دربیاورید که خوشبختانه در این مدل نیز می توان یافت.

قابلیت تنظیم ارتفاع

زیبایی وصف ناپذیر

با دیدن این پنکه 3 کاره شما شیفته زیبایی و کیفیت ساخت بالای آن خواهید شد. بدنه مشکی رنگ که بوسیله رنگ نقره ای محصور شده است منجر به دو چندان شدن جذابیت آنشده است. همچنین با روشن شدن دستگاه نور ال ای دی قرمز رنگی به دید بهتر در شب به کمک شما می آید و جلوه ی آ را خاص تر می کند.

 

خودت بگو کی خاموش بشه!

کلیدد تایمر یکی از آپشن های پرطرفدار در پنکه بوده بصورتیکه می توان مدت زمان خاموش شدن دستگاه را از 1 تا 8 ساعت تعیین نمود که پس از طی این مدت خود به خود و به طور خودکار خاموش می شود. این امر مواقعی کاربرد دارد که می خواهید از خانه خارج شده یا به استراحت بپردازید.

 

سرعت دلخواهت رو تنظیم کن

 ایـن دستگـاه دارای سه سرعـت کند - متوسط - تند مـی بـاشد که با فشردن دکمه ON/SPEED کـه بر روی بـدنه دستگاه و کنترل از راه دور دستگاه تـعبیه شده بـه سادگی می توان میزان و حالت بـاد دهی دستگاه را تنظیم کرد. 

 

کیفیت ساخت بالا

یکی از دلایلی که پنکه برقی سیماران توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را بدست آورد، کیفیت بالای قطعات و تجهیزات استفاده شده در پنکه های برقی می باشد که طول عمر بالای  آن را تضمین می نماید. جنس بدنه بکار رفته از پلاستیک مرغوب است که در برابر ضربه و افتادن آن را بسیار مقاوم میسازد.

پنکه 4032 سیماران

قیمت پنکه 

از ملاک های تعیین کننده قیمت پنکه می توان به خارجی یا ایرانی بودن محصول، امکانات رفاهی، کیفیت ساخت و ... اشاره نمود که هر یک از آنها در ارزان یا گران شدن سهم بسزایی دارند لذا باید تصمیم بگیرید که از پنکه برقی چه انتظاراتی را دارید و متناسب با آن خرید نمایید.

 

خرید بهترین پنکه بازار

از دغدغه های اکثر افرادیکه قصد خرید این وسیله را دارند می توان به پیدا کردن بهترین برند پنکه اشاره داشت که همین موضوع آن ها را گیج و سردرگم میکند. لذا نمی توانند تصمیم درستی در این باره نمایند. از همین رو فروشگاه اینترنتی دوبیکا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان بوده و می توانید با شماره گیری تلفن های ما، با مشاوران این حوزه ارتباط برقرار نموده و از پیشنهادات آنان بیشترین استفاده را نمایید.



پرسش و پاسخ Simaran SSF-4032
ارسال پرسش