پنکه ایستاده و سینوسی سیماران مدل 4005
پنکه ایستاده و سینوسی سیماران مدل 4005

پنکه سینوسی سیماران مدل SSF-۴۰۰۵

  • چرخش سینوسی
  • نمایشگر دیجیتال
  • دارای ریموت کنترل
  • توان 55 وات
  • جنس بدنه پلاستیک
  • 5 پره
  • 3 سرعته
  • دارای تایمر
  • در سه رنگ سفید ، مشکی ، نوک مدادی
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی simaran stand fan model ssf-4005

پنکه با چرخش سینوسی سیماران مدل SSF-4005

یکی از ایراداتی که در گذشته به پنکه های ایستاده وارد بود پرتاب باد فقط در یک مسیر مشخص بود که باعث میشد افرادی که در مسیر ثابت آن قرار ندارند هیچ لذتی از جابجایی و گردش هوا نبرند. اما با به روز تر شدن فناوری در این حوزه سیستمی تحت عنوان چرخش سینوسی ابداع گردید تا بتواند نقاط بیشتری را جهت برخورداری از هوای لذت بخش بهره مند سازد. پنکه سیماران مدل 4005 از این قابلیت استفاده نموده که از این حیث آن را به تنها نمونه شرکت Simaran بدل نموده بطوریکه در مدل های پیشین دیده نشده بود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به چرخش سینوسی، جنس بدنه پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه، نمایشگر دیجیتال،دارای 5 پره، موتور 3 سرعته،تایمر و ریموت کنترل اشاره داشت که می تواند دلیلی برای خرید باشد و از آن به عنوان بهترین پنکه بازار یاد شود.

سیماران 4005

 

از راه دور هدایتش کن!

در مدل های پیشین پنکه سیماران شما برای تنظیم سرعت باید بلند شده و تنظیمات آن را با توجه به کلید های روی آن بصورت دستی تنظیم می نمودید. اما پنکه ایستاده 4005 سیماران کار شمارا بسیار راحت کرده بطوریکه دیگر نیازی به از جای خود بلند شدن نیست و با در دست گرفتن ریموت کنترل می توانید با خیالی آسوده و از راه دور هر طور که مایلید آن را مدیریت کنید.

 

تنظیم ارتفاع پنکه

یکی از مهم ترین معیار های خرید پنکه ایستاده داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع آن بوسیله لوله تلسکوپی است که شمارا قادر میسازد بتوانید بصورت دستی بلندی و یا کوتاکی آن را بصورت دلخواه خود دربیاورید که خوشبختانه در پنکه Simaran 4005 نیز می توان یافت.

قابلیت تنظیم ارتفاع

زیبا و با وقار

با دیدن این پنکه 3 کاره شما شیفته زیبایی و کیفیت ساخت بالای آن خواهید شد. بدنه مشکی رنگ که بوسیله رنگ نقره ای محصور شده است منجر به دو چندان شدن جذابیت آنشده است. همچنین با روشن شدن دستگاه نور ال ای دی قرمز رنگی به دید بهتر در شب به کمک شما می آید و جلوه ی آ را خاص تر می کند.

نمای جلوی پنکه

خودت بگو کی خاموش بشه!

کلیدد تایمر یکی از آپشن های پرطرفدار در پنکه بوده بصورتیکه می توان مدت زمان خاموش شدن دستگاه را از 1 تا 10 ساعت تعیین نمود که پس از طی این مدت خود به خود و به طور خودکار خاموش می شود. این امر مواقعی کاربرد دارد که می خواهید از خانه خارج شده یا به استراحت بپردازید.

 

سرعت دلخواهت رو تنظیم کن

 ایـن دستگـاه دارای سه سرعـت کند - متوسط - تند مـی بـاشد که با فشردن دکمه ON/SPEED کـه بر روی بـدنه دستگاه و کنترل از راه دور دستگاه تـعبیه شده بـه سادگی می توان میزان و حالت بـاد دهی دستگاه را تنظیم کرد. 

 

کیفیت ساخت بالا

یکی از دلایلی که سیماران توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را بدست آورد، کیفیت بالای قطعات و تجهیزات استفاده شده در پنکه های برقی می باشد که طول عمر بالای  آن را تضمین می نماید. جنس بدنه بکار رفته از پلاستیک مرغوب است که در برابر ضربه و افتادن آن را بسیار مقاوم میسازد.

نمای کناری دستگاه

 

خرید پنکه ایرانی

بدلیل نوسانات و بالارفتن قیمت ارز و همچنین خدمات پس از فروش و قطعات کم یاب آنها بصرفه نیست که هزینه ی بالایی را برای پنکه های خارجی پرداخت نمایید هرچند که نمی توان از کیفیت بسیار بالای آنها چشم پوشی کرد اما باتوجه به وضع موجود بهترین راه خرید پنکه ایرانی است که توانسته خود را با اساندارد های روز دنیا مطابقت دهد و قیمت به مراتب پایین تری را در اختیار کاربر قرار دهد.



پرسش و پاسخ simaran stand fan model ssf-4005
ارسال پرسش