نقد و بررسی برند آیفون تصویری سیماران Review

انتخاب آیفون تصویری مناسب از لحاظ قیمت و امکانات، زیبایی و کیفیت ساخت نیاز به بررسی دارد، سیماران محصولات دربازکن تصویری خود با قمیت های متفاوت مناسب برای هر بودجه ای و امکانات متفاوت عرضه کرده است قابلیت هایی از قبیل اتصال به تلفن همراه و بازکردن درب از راه دور، پشتیانی از حافظه جهت عکسبردای و فیلمبردای از مراجعه کننده ، پشتیبانی از اینترکام ، بازکردن جک درب پارکینگ و ... آیفون تصویری سیماران را به یکی از گذینه های اول انتخابی خریداران بدل کرده است.

 

تنوع آیفون تصویری سیماران

تنوع و زیبایی در و بهره گیری از جدیدترین فناوری ها دلایلی است که محصولات دربازکن تصویری سیماران را به یکی از پرفروشترین برندهای داخلی تبدیل شده است، قیمت آیفون های تصویری سیماران بگونه ای است که خریداران با توجه به هر بودجه ای میتوانند مدل انتخابی خود را انتخاب نمایند.


 

قابلیت ها و امکانات

قیمت دربازکن های تصویری سیماران بگونه ای است که خریداران با توجه به هر بودجه ای میتوانند مدل دلخواه خود را انتخاب نمایند ، مانیتور دربازکن با حافظه (جهت ذخیره سازی عکس و فیلم از شخص پشت درب) و یا بدون حافظه ، پشتیبانی از اینترکام (ارتباط بین واحدها)، دکمه های لمسی و صفحه نمایش لمسی و پشتبانی از WiFi جهت اتصال دربازکن های تصویری به تلفن همراه و مکالمه تصویری با شخص پشت درب و قابلیت بازکردن جک درب پارکینگ همگی آپشن هایی هستند که دست خریدران را در خرید خود بازنگه میدارد.


 

پنل های دربازکن سیماران

پنل های تصویری دربازکن سیماران در چند مدل مختلف عرضه شده اند که پنل های کارتی سیماران بسیار مورد استقبلا خریداران قرار گرفت ، قابلیت بازکدن درب از طریق کارت و تگ جاسوئچی با استفاده از فناوری RFID امکانیست که در پنل های دم دری کارتی سیماران تبعبیه شده است. سیماران برای مجتمع های با واحد بالا نیز پنل کدینگ را تولید نموده است.


 

گارانتی محصولات آیفون تصویری سیماران

مهترین مسئله در خرید هر کالا توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش آن میباشد، آیفون سیماران با گارانتی 30 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله به خریداران عرضه میگردد. در هر زمان در صورت مواجه با مساله ای با شماره های تماس پس از فروش شرکت سیماران تماس بگیرید تا ظرف 48 ساعت کارشناسان جهت برطرف سازی مشکلات آن را برطرف نمایند.

اطلاعات بیشتر ...