جک پارکینگی بتا 600 مکس
جک پارکینگی بتا 600 مکس

جک پارکینگی بتا مکس مدل BETTA MAX 600

تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

جک پارکینگی بتا مکس BETTA MAX 600

یکی از جدید ترین محصولات جک پارکینگی بتا مدل مکس BETTA MAX 600 می باشد که دارای کورس حرکتی 60 سانتی متر بوده و به همین خاطر برای درب های سنگین و با طول زیاد موذد استفاده قرار میگیرد. این جک بازویی را می توان برادر بزرگ تر جک بتا مکس MAX 400 دانست که قادر است برای درب هایی با وزن هرلنگه 350 کیلوگرم و عرض 3 متر نصب شود. اگر درب پارکینگ شما ابعادی کمتر و وزنی سبک تر دارد بهترین انتخاب مکس 400 می باشد که برای وزن هرلنگه 250kg و عرض 2/5m به شمار می رود. از قابلیت های دیگر جک BETA می توان به ولتاژ کاری 220 ولت، مازیمم بازشو 110 درجه ای، توان مصرفی 320 واتی، سیستم خلاص کن کلیدی بجای آلن، تشخیص مانع، قابلیت برنامه ریزی دیجیتال و خودکار و همچنین گارانتی 12 ماهه شرکت اشاره نمود. لازم به ذکر است که این کالا در دو نوع برد مدار فرمان  ROCK یا SOLID تولید و عرضه می شود که شما می توانید یکی از آنهارا انتخاب نمایید.

جک بتا مدل مکس 600

جک الکترومکانیکی قدرتمند

جک بتا مکس 600 از سیستم الکترومکانیکی بهره می برد و نوع انتقال قدرت آن چرخ دنده ای است که با فشار فیزیکی به تحرک در می آید. این امر گرچه سبب انتقال نیروی محرکه مقتدری می شود اما یک ضعف دارد و آن هم اصطکاک ایجاد شده در زمان حرکت پیستونی بازو به داخل و خارج است که دمای قطعات بالا می رود و در نتیجه در اثر استفاده ی بدون فاصله و پشت سر هم ، ممکن است مدت زمان کوتاهی توقف داشته باشد تا دما پایین بیاید. این موضوع باعث می شود تا بیشتر از 30 بار در ساعت امکان تردد میسر نباشد.

این میزان تردد برای مکان هایی با تردد نسبتا بالا مناسب بوده بطوریکه برای یک ساختمان مسکونی 16 واحدی بسیار عالی می باشد. چنانچه تعداد رفت و آمد و همچنین مصرف کنندگان شما بالاتر میزان بیان شده است لازم است به فکر خرید جک هیدرولیکی که از سیستم شناور در روغن استفاده میکنند، باشید.

جک بازویی betta max600

موتور قدرتمند

نقطه ی قوت جک اتوماتیک BETTA MAX 600 توان و قدرت بالا است. توان 320 وات با ولتاژ 220 ولت در کنار کورس 60 سانتی حرکت بسیار نرم و روانی را فراهم خواهد کرد تا درب بی صدا و در کمترین زمان ممکن باز و بسته شود. امکان جابجایی وزن 350 کیلو گرم با طول 3 متر برای هر لنگه درب یک عملکرد عالی برای جک الکترومکانیکی می باشد. همچنین از این دستگاه می نوان به عنوان جک بیرون بازشو نیز بکارگیری شود.

 

مقاومت در برابر باران و گرد و خاک

یکی از نکاتی که کاربران می بایست در هنگام خرید جک درب پارکینگ بتا به آن توجه داشته باشند میزان مقاومت آن برابر شرایط جوی مانند باران و گرد و خاک بسیار مهم است. این کالا دارای استاندارد  IP44 می باشد تا باران یا رطوبت تاثیری در کار آن نگذارد و هیچ خللی در کارکرد ان ایجاد نکند.

 

بازه دمای کاری

میزان محدوده دمایی پیشنهاد شده کمپانی منفی 20 تا مثبت 50 در جه ی سانتی گراد است که بازه مناسبی برای استفاده در تمام نقاط ایران می باشد که مقاومت بالای محصول را در همه ی شرایط ابو هوایی نشان می دهد.

 

زاویه بازشو 110 درجه ای

میزان زاویه بازشو رابطه ی مستقیمی با نوع درب و نحوه قرار گرفتن آن در فضای نصب شده دارد که در حالت معمول قابلیت بازشدن تا زاویه 95 درجه را دارد که در صورت نیاز به زاویه بیشتر میتوان آن را تا 110 درجه تغییر داد که برای این امر نیازمند تغییز محل  قرارگیری جک درب اتوماتیک دارد.

سوئیچ خلاص کن

مدار فرمان هوشمند

جک درب پارکینگ بتا مکس 600 دارای مدار فرمان هوشمند و دیجیتالی می باشد که مدیریت دستگاه توسط آن انجام می شود. بهره بردن از صفحه نمایش LCD  به جای سون سگمنتی باعث شده تا دستور های مختلف به طور کامل بر روی صفحه نمایش مشاهده شوند و در هنگام نصب و یا زمانی که قصد تغییر برنامه و زمانبدی را دارید بسیار راحت باشید .به جز راحتی ، دقت عمل زیاد هم حاصل این فناوری جدید می باشد.

 

 خرید جک بتا مکس 600 از فروشگاه دوبیکا

فروشگاه دوبیکا به عنوان نماینده فروش محصولات بتا در کشور محسوب میشود که تمامی تولیدات این کارخانه را با کمترین قیمت و حاشیه سود به دست مصرف کنندگان گرامی میرساند. لذا درصورت نیاز به خرید جک بتا مکس BETTA MAX  می توانید با افزودن آن به سبد خرید و وارد نمودن اطلاعات کاربری خود سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

گارانتی 12 ماهه 

میزان مدتیکه تولید کننده برای ضمانت جک برقی خود در نظر گرفته است 12 ماه بوده که در این مدت درصورت خرابی بدون پرداخت هزینه دستگاه رفع ایراد می شود. خدمات پس از فروش 10 ساله از دیگر مزیت بزرگ این برند است.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش