جک پارکینگی QUIKO مدل EON QK-E400

  • هر بازو 400 کیلوگرم
  • الکتروموتور تلسکوپی
  • موتور 220 ولت
  • هر بازو 2.5 متر
33,000,000 تومان
2%
32,340,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Quiko EON QK-E400

جک پارکینگی کویکو مدل EON QK-E400

جک پارکینگ کویکو مدل EON QK-E400، محصول کشور ایتالیا است. این برند ایتالیایی در دو بازه زمانی وارد ایران شد و هر دو مرتبه مورد استقبال قرار گرفت. چرا که شرکت جک پارکینگ کویکو QUIKO همواره کیفیت محصولات خود را در طول سالیان با بهره گیری از تکنولوژی روز جهان به اثبات رسانده است. جک پارکینگ ایتالیایی QUIKO EON از یک موتور با توان 280 وات بهره می‌برد که حداکثر توان آن برای جابجایی هر لنگه درب 400 کیلوگرم می باشد. توان بالای این جک امکان استفاده آن برای درب‌های تک لنگه را فراهم می‌کند، به شرطی که وزن درب بیشتر از 400 کیلوگرم نباشد و طول آن از 2.5 متر بالاتر نرود. این مدل همانند بسیاری از محصولات تولیدی شرکت‌های ایتالیایی است و دارای موتور استکانی به همراه کلید خلاص‌کننده است.

 

بازوی نصب جک کویکو EON400

 

جک پارکینگ کویکو.، با دو بازویی به طول حداکثر 2.5 متر برای درب‌های دو لنگه می‌باشد و از زاویه چرخش 110 درجه‌ای بهره می‌برد که از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است. بدنه و شفت این جک از جنس روی و فولاد ساخته شده است، بنابراین مقاومت کاملی در برابر وزن سنگین لنگه‌های درب که حدود 400 کیلوگرم هستند، دارا می‌باشد. همچنین، به دلیل استفاده از استانداردهای کیفیتی در تجهیزات داخلی و جایگذاری قطعات مقاوم و با کیفیت در بدنه، این جک امکان نفوذ آب و گرد و غبار به درون آن را ندارد. و در باران هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد. همچنین با نصب یک گیرنده، این جک را با تلفن همراه کنترل کرد و با آن فرمان باز یا بسته شدن درب را داد.

 

متعلقات درون بسته بندی جک کویکو EON400

این جک پارکینگی ، برای ورودی‌هایی که تردد بسیار بالایی دارند و هر لنگه از درب دارای وزن سنگینی حدود 700 کیلوگرم و عرض 2 متر یا 400 کیلوگرم و عرض 3 متر است، مناسب می‌باشد. این دستگاه دارای یک موتور 280 ولتی بسیار قدرتمند با سیم پیچ مس است که در ترددهای بالا هیچ خطایی ندارد و به دقت برنامه‌ریزی شده عمل می‌کند. همچنین، می‌توان از یک مدل قفل برقی مناسب همراه با نصب این سیستم بهره برد تا ایمنی در زمان تردد حفظ شود. 

ابعاد موتور که در قسمت چهارچوب جا می‌گیرد، ارتفاع 190 سانتیمتر و عرض 87 سانتیمتر دارد. همچنین، اندازه کلی جک در حالت عادی 1510 سانتیمتر می‌باشد. تجهیزات موجود بر روی این مدل عبارتند از:

  • دو عدد بازویی
  • مدار کنترل جک
  • چشمی بین درب کویکو
  • 2 عدد ریموت اصلی کویکو
  • یراق نصب جک فلاشر سر درب جک

 

خرید و گارانتی جک پارکینگی کویکو

 

جک بازویی کویکو EON400

 

با توجه به کمبود موجود در بازار انواع مدل‌های جک پارکینگ ایتالیایی، خوشبختانه محصولات شرکت جک کویکو قادرند نیازهای بسیاری از مشتریان را که به دنبال یک مدل با کیفیت برتر و همچنین با قیمت مناسب هستند، برطرف سازند. این محصولات دارای گارانتی 24 ماهه بوده و با انتخاب و نصب استاندارد برای ورودی‌ها، از طول عمر بالایی برخوردار خواهند بود. برای خرید جک پارکینگ کویکو مدل EON QK-E400 و دریافت قیمت انواع جک درب اتوماتیک با کارشناسان دوبیکا تماس حاصل فرمایید.



پرسش و پاسخ Quiko EON QK-E400
ارسال پرسش