چراغ فلاشر جک پارکینگ زومر 6059

  • ولتاژ کارکرد 12 ولت
  • نوع سیستم الکترومکانیک
  • گارانتی دو ساله
  • سازگار با انواع جک زومر
  • حالت ثابت و چشمک زن
820,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Sommer Flasher Lamp

چراغ فلاشر جک پارکینگ زومر مدل 6059

فلاشر جک پارکینگ زومر مدل 6059 یکی از تجهیزات اساسی جک پارکینگی زومر محسوب می‌شود. این دستگاه دارای دو لامپ با ولتاژ و توان 24 وات/25 وات به همراه یک پایه چراغ است و رنگ آن به نارنجی و زرد است. نوردهی این فلاشر بسیار عالی می‌باشد و با ولتاژ 24 کار می‌کند و همچنین دارای درجه حفاظت IP44 است. این محصول با تمام مدل‌های جک پارکینگ زومر سازگار است و در صورت خرابی یا شکستگی، می‌توان آن را تعویض کرد. این فلاشر درون یک بسته‌بندی به همراه نقشه نصب ارائه می‌شود و باید توسط یک تکنسین تعویض یا نصب شود.

 

کاربرد فلاشر جک پارکینگ زومر مدل 6059

این فلاشر در بسیاری از مدل‌های جک پارکینگ زومر و راهبند زومر کاربرد دارد و از روش بسیار ساده‌ای برای تعویض برخوردار است. تنها کافی است با سیم و نحوه عملکرد آشنا باشیم. خروجی این محصول دارای دو سیم است که به مدار جک پارکینگ متصل می‌شود و باید ترمینال مورد نظر و کاربرد آن را بدانیم تا بتوانیم آن را متصل کنیم. در اکثر موارد، در اثر استفاده، قسمت روکش و قاب مدار فلاشر ممکن است آسیب ببیند یا شکسته شود و در برخی موارد هم لامپ ممکن است خراب شود. در هر دو حالت، تهیه کامل این محصول می‌تواند بسیار مفید باشد و ممکن است از سایر لوازم آن در طول زمان استفاده شود. نکته بسیار مهم این است که برای هر مدل از جک پارکینگ و یا راهبند، مدل مخصوص و مورد استفاده آن باید تهیه شود. این مسئله به دلیل ولتاژ‌های مختلف (12، 24 و 220 ولت) محصول، وجود مدار چشمک‌زن یا عدم وجود آن بسیار حائز اهمیت است.

 

نحوه تعویض لامپ فلاشر جک پارکینگ زومر

این محصول دارای ورودی برق با توان 25 تا 32 وات است و به صورت چشمک زن عمل می‌کند، که در فرآیند برنامه‌ریزی و کارکرد جک پارکینگ زومر نقش مهمی ایفا می‌کند. به عبارت دیگر، این فلاشر در زمان برنامه‌ریزی جک پارکینگ زومر و زمانی که برنامه در مدار جک زومر ذخیره می‌شود، به صورت چشمک زن فعال می‌شود و پس از کامل شدن عملیات، خاموش می‌شود. عمده وظیفه این چراغ هشدار، نمایش وضعیت جک پارکینگ است، به این ترتیب که در زمان شروع به کار جک پارکینگ روشن می‌شود و در پایان کار نیز خاموش می‌شود. حتی در بیشتر مدل‌های جک پارکینگ، حالت پیش‌هشدار نیز وجود دارد که 5 ثانیه قبل از باز شدن درب، لامپ شروع به چشمک زدن می‌کند و سپس فرمان باز کردن درب توسط جک‌ها اعمال می‌شود. نحوه تعویض این فلاشر نیز بسیار ساده است، با باز کردن قاب فلاشر و جدا کردن لامپ قدیمی به صورت پیچی، می‌توان محصول جدید را جایگزین کرد.

 

گارانتی و خرید فلاشر جک پارکینگ زومر

فلاشر جک پارکینگ زومر با ولتاژ ۲۲۰ ولت، یک محصول اقتصادی برای انواع جک‌های پارکینگ می‌باشد. این فلاشر با داشتن طول عمر بالاتر نسبت به سایر فلاشرهای LED، تفاوت کیفیتی خود را نشان می‌دهد. واضح است که ولتاژ این جک همانند نامش، ۲۲۰ ولت است و مناسب برای انواع جک‌های با همین ولتاژ می‌باشد. مدل ۲۴ ولت از این فلاشر جک پارکینگ زومر نیز تولید شده است. مهم است به یاد داشته باشید که این فلاشر به صورت ثابت عمل می‌کند. در صورت نصب بر روی جک‌های بازویی و ریلی، باید از طریق تنظیمات مدارفرمان، حالت فلاشر را به حالت چشمک زن تنظیم کنید. برای دریافت این محصول و درخواست نصب، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دو بی کا سفارش دهید. همچنین، در صورت داشتن هرگونه سوال یا استفاده از مشاوره کارشناسان ما، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس موجود در وبسایت با ما در تماس باشید.



پرسش و پاسخ Sommer Flasher Lamp
ارسال پرسش