جک پارکینگی پرشین پاور مدل s400
جک پارکینگی پرشین پاور مدل s400

جک پارکینگی پرشین پاور مدل S400

  • مناسب درب هایی با وزن هرلنگه ۳۰۰ کیلوگرم و عرض ۳ متر
  • قیمت اقتصادی
  • گارانتی 24 ماهه
  • کیفیت بالا
7,640,000 تومان
10%
6,876,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی S400 SWING GATE PERSIAN POWER OPERATOR

جک بازویی دولنگه و تک لنگه پرشین پاور مدل S400

جک پرشین پاور S400 ، را باید به جرات یکی از اقتصادی ترین مدل های جک درب پارکینگ موجود در بازار دانست که در کنار قیمت مقرون بصرفه از کیفیت و کارایی قابل قبولی نیز برخوردار است. پرشین پاور یکی از کارخانه های بزرگ و معتبر ایرانی می باشد که توانست با تولید جک بازویی دولنگه و تک لنگه S400 که اولین محصول تولید شده این شرکت می باشد، خود را بر سر زبان ها بیندازد و به واسطه کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی که دارد به این موهب دست یابد. این نه تنها انتهای کار این برند نبود بلکه سرآغازی شد بر معرفی چندین مدل دیگر از جک های دولنگه و ریلی در بازار تا با ارائه قابلیت های منحصر بفرد خود بتوانند نظر طیف وسیعی از مشتریان را جلب نمایند.

از ویژگی های این جک پارکینگی ایرانی می توان به امکان نصب بر روی درب هایی با وزن هرلنگه 300 کیلوگرم و عرض 3 متر اشاره داشت. این آمار و ارقام به بیشتر درب های پارکینگ سازگاری داشته و خیال شمارا از بابت کارایی و عملکرد صحیح دستگاه راحت می نماید. ضد آب بودن IP44،  قابلیت بازشدن درب تا زاویه بازشو 110 درجه، موتور قدرتمند، گارانتی 24 ماهه، قیمت ارزان و اقتصادی، قابلیت بسته شدن خودکار درب (Auto Close)، قابلیت باز و بسته شدن حداکثر 50 بار در روز،  کلید خلاص کن آلنی، موتور 220 ولت و کورس 40 سانتی متری از دیگر قابلیت های Persian Power S400 بوده که بر ارزشمند تر شدن آن برای خرید می افزاید.

جک بازویی دولنگه و تک لنگه پرشین پاور

زاویه بازشو 110 درجه

این جک پارکینگی پرشین پاور Persian Power بدلیل طراحی هوشمندانه و دقیقی که دارد این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند از زاویه بازشو 110 درجه هر درب نهایت استفاده را ببرند. این ویژگی برای ساختمان هایی که دارای رمپ و دارای فضای دورزدن کمی می باشند بسیار مناسب می باشد. از این رو در هنگام خرید باید به این نکته توجه نمایید که آیا محصول خریداری شده امکان بازشدن بیش از 90 درجه را داراست یا خیر.

مشخصات فنی

بازو با کورس 40 سانتی متری

در بازار ما عموماً شاهد 3 نوع کورس یا شفت بازو می باشیم که به ترتیب 40،60 و بیشتر از 60 دسته بندی میشوند. پر مصرف ترین نوع همان شفت 40 سانتی متری میباشد که برای بیشتر ساختمان ها مناسب بوده و دلیل آن عرض و وزن متعارف درب پارکینگ می باشد. در صورتیکه وزن درب هرلنگه بیش از 300 و عرض آن بیش از 3 متر باشد می بایست از جک قدرتمندتری استفاده نمایید که کورس آن از 40 بزرگ تر باشد.

بسته بندی جک برقی پرشین پاور

عمر طولانی و دوام بالا

یکی از نکات مورد توجه در خرید جک بازویی، شرایط آب و هوایی است  که می تواند در تعیین کالای شما تاثیر گذار باشد. پرشین پاور s400 بدلیل پشتیبانی از استاندارد محافظتی IP44 قادر خواهد بود تا از ورود گرد و غبار و قطرات باران به داخل دستگاه جلوگیری نماید تا خللی در عملکرد آن در شرایط جوی متفاوت پیش نیاید. منفی 20 تا مثبت 50 در جه ی سانتی گراد بازه ی دمایی خواهد بود که می تواند براحتی در آن کار نماید.

جک s400 پرشین پاور

قابلیت بسته شدن خودکار 

یکی از نگرانی های ساکنین از همسایگان خود عدم توجه به بسته شدن درب در هنگام خروج خروج از پارکینگ می باشد چراکه فراموش می نمایند دکمه بسته شدن ریموت را فشار دهند. اما با قابلیت Auto Close دیگر این مشکل بوجود نمیاید زیرا کاربر می تواند در هنگام نصب جک برقی زمانی را برای مدار فرمان تعیین نماید تا پس از طی شدن آن درب بصورت خودکار شروع به بسته شدن نماید.

 

محتویات داخل بسته بندی جک پارکینگ پرشین پاور مدل S400

  • دو عدد جک بازویی درب اتوماتیک چپ و راست
  •  دو عدد ریموت کشویی
  •  دوعدد چشمی یا فتوسل
  •  یک عدد فلاشر جهت اعلام هشدار باز یا بسته شدن درب
  •  مدار کنترل فرمان
  •  یراق آلات نصب 
  • کاتالوگ جک پرشین پاور
  • کارت گارانتی

 

قیمت جک Persian Power مدل S400

جک S400 پرشین پاور را می توان یکی از پرفروش ترین جک های پارکینگی ساخت ایران دانست که از نظر کیفیت و قیمت کسی جلودار آن نمی باشد. لذا کسانی که بدنبال محصولی خوش ساخت و با قیمت تمام شده پایینی میگردند پیشنهاد میشود به گزینه ای جز این برند فکر نکنند. لازم به توجه می باشد که پرشین پاور بزرگ ترین تولید کننده جک پارکینگ در ایران می باشد و تیراژ بالا و فروش بالا با حاشیه سود کم دلیل قیمت به مراتب پایین تر آن نسبت به رقبا می باشد.

لوگو پرشین پاور

گارانتی 24 ماهه

گارانتی همواره مهم ترین اصل در خرید می باشد چراکه اطمینان دهنده و بطوری تضمین کننده کیفیت کالای خریداری شده می باشد از این رو این شرکت این نیاز را به خوبی درک کرده و جک های اتوماتیک ریلی و بازویی خود را با 24 ماه گارانتی عرضه می نماید تا خریداران خود را بیش از پیش راضی نگه دارد. جک پرشین پاور S400 به عنوان ارزان ترین جک بازویی در بازار شناخته میشود که در کنار کیفیت و کارایی خوب از قیمت بسیار مناسبی برخودار است و برای کسانی که به دنبال یک جک برقی اقتصادی هستند مناسب می باشد.



پرسش و پاسخ S400 SWING GATE PERSIAN POWER OPERATOR
  • کاربر سایت یکشنبه، 12 آذر 1402

    سلام عرض هرلت ۳متر یا دو لت سرجمع ۳متر؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، برای هر لنگه درب 3 متر و وزن درب حداکثر 400 کیلوگرم می باشد. این نکته رو توجه داشته باشد اگر طول هر لنگه درب شما 3 متر باشد وزن هر لنگه نباید بیش از 200 کیلوگرم باشد.

  • کاربر سایت چهارشنبه، 15 آذر 1402

    سلام لطفا هزینه نصب بفرمایید. ساختمان قدیمی که نیاز به کند و کاری و همچنین کابل کشی دارد ساختمان ۲۰ سال ساخت و تعداد واحد ها ۲ ارتفاع درب ۲۲۰ سانتی متر و طول ۳ متر (سه لنگه ) نیاز به جوشکاری دارد

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود بر شما، برای اطلاع از هزینه نصب با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید باتشکر

  • MiladAriania یکشنبه، 17 دی 1402

    در صورت قطع برق جک ها خلاص میشند یا قفل میمونند؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، در صورت قطع برق باید توسط آچار آلن همراه جک ، بازوها خلاص گردد و درب بصورت دستی بازو و بسته میشود.

ارسال پرسش