جک پارکینگی پرشین پاور مدل D
جک پارکینگی پرشین پاور مدل D

جک دولنگه درب پارکینگ پرشین پاور مدل D

  • قابلیت جابجایی درب های سنگین
  • مناسب برای درب های 400kg با طول 3 متر
  • کلید خلاص کن سوئیچی
  • دارای IP44امنیت بالا
  • مناسب برای تردد بالا
  • دارای الکتروموتور قطر 90
  • گارانتی 24 ماهه
  • دارای لوله استیل 304 مناسب برای مناطق مرطوب
11,000,000 تومان
10%
9,900,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی PERSIAN POWER SWING GATE MODEL D

جک درب پارکینگی پرشین پاور مدل D

قوی ترین و پرقدرت ترین جک برند پرشین پاور را می توان جک پرشین D دانست که نسبت به دیگر تولیدات این کارخانه از توان بیشتری بهره میبرد. موتوز 320 واتی بکار رفته درون این دستگاه این امکان را به او می دهد تا بتواند درب های فوق سنگین که وزن هر لنگه آن 400 کیلوگرم و عرض 3 متری می باشد را به آسودگی جابجا نماید. پرشین پاور مدل D به همین دلیل است که قیمتی بالاتر نسبت به دیگر محصولات این شرکت داشته و برای مجتمع ها و واحد های مسکونی که درب هایی با طول دهانه زیاد دارند بسیار کاربردی می باشد. در کنار این ویژگی نباید از جایگزین شدن سیستم خلاص کن سوئیچی با نسخه های قدیمی آلنی به راحتی گذشت و همین مورد به ظاهر کوچک می تواند امنیت ساختمان شما را به صورت بسزایی افزایش دهد. با این راهکار دیگر به هیچ روشی جک خلاص نمیشود مگر اینکه کلید مخصوص آن را در اختیار داشته باشید. بنابراین توصیه میشود پس از خرید جک بازویی پرشین پاور مدل D کلید هارا به مدیریت ساختمان تحویل دهید تا در مواقع قطعی برق و یا بروز مشکل بتوانید از آن استفاده نمایید.

امکانات این جک پارکینگی به اینجا ختم نمی شود و از مهم ترین آن میشود به حرکت بی صدا و آرام بازوها به هنگام کارکرد، قابلیت تنظیم بسته شدن درب بصورت اتوماتیک (Auto close)، برد مدار فرمان هوشمند، دارای رله کمکی کنترل شونده 230 ولت ~ 50 هرتز برای اتصال سیستم روشنایی پارکینگ ، قابلیت تک لنگه نمودن جک، مناسب برای تردد های بسیار بالا، امکان اتصال به قفل برقی برای افزایش ضریب امنیتی و گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله اشاره نمود.

جک الکترومکانیکی پرشین پاور d

مناسب درب های تک لنگه

بدلیل وجود موتور قدرتمند که توانی معادل 320 وات را تولید می نماید شمارا قادر میسازد تا از آن برای درب های تک لنگه استفاده نمایید. برای این کار باید توجه داشته باشید که این محصول برای درب هایی با حداکثر وزن 400 کیلو و عرض 3 متر برای هرلنگه مناسب می باشد.

 

طول عمر بالا مهم است

 از اصلی ترین نکاتی که در هنگام خرید جک درب اتوماتیک باید به آن توجه داشت، میزان مقاومت آن در برابر شرایط مختلف آب و هوایی است. پرشین پاور D دارای استاندار محافظت در برابر آب و گرد و غبار IP44 می باشد تا باران یا رطوبت تاثیری در کار آن نگذارد. منفی 20 تا مثبت 50 در جه ی سانتی گراد بازه ی دمایی مناسبی برای استفاده در تمام نقاط ایران می باشد.این میزان از مقاومت فیزیکی می تواند تضمین دهنده ی عمر طولانی جک خریداری شده باشد.

 

راه های افزایش طول عمر جک پارکینگی

اگر بخواهیم به اصلی ترین و بارز ترین راهکار برای افزایش طول عمر جک درب اتوماتیک بپردازیم قطعا نصب قفل برقی یا کله گاوی موثر ترین راه است. هل دادن درب، وجود بادهای مخالف یا بادگیر بودن درب، برخورد ماشین با درب پارکینگ دلایلی هستند که می تواند باعث خرابی جک الکترومکانیکی شوند. به همین دلیل باید با خرید قفل برقی مانع از وارد آمدن فشار مضاعف به گیربکس شد. درصورتیکه بدنبال بهترین قفل بدون شاسی برای درب پارکینگ خود هستید می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و از راهنمایی آنان بهره مند شوید.

قفل برقی جک پارکینگی

نحوه خلاص کردن جک پارکینگ پرشین پاور

از مواردی که باید آن را یاد بگیرید و در شرایط اضطراری بکارگیری نمایید نحوه خلاص کردن جک بازویی است که بصورت کلی به 2 صورت آلنی یا سوئیچی می باشند و به ترتیب باید مراحل زیر دنبال شود.

  1. کلید خلاص کن را در جای مخصوص آن قرار دهید و 180 درجه بچرخانید
  2. لنگه درب ها را به آرامی حرکت داده و در موقعیت مورد نظر قرار دهید.
  3. کلید خلاص کن را در وضعیت قفل قرار داده و کلید را خارج کنید.

بعد از وصل شدن برق کلید را به صورت عکس مراحل بالا بچرخانید و جک را در حالت اتوماتیک قرار دهید که در اینصورت با زدن کلید بسته شدن توسط ریموت درب شروع به بسته شدن می کند.

جک بازویی persian power

اجزای داخل پکیج جک PERSIAN POWER سری D

  • بازو چپ و راست
  • 2 عدد ریموت کشویی ساده
  •  دوعدد فتوسل یا چشمی
  •  یک عدد فلاشر یا چشمک زن
  •  مدار کنترل فرمان
  •  یراق آلات نصب 
  • کاتالوگ جک پرشین پاور
  • کارت گارانتی 24 ماهه

بسته بندی جک پارکینگ پرشین

قیمت و خرید جک دولنگه پرشین پاور

یکی از خوش قیمت ترین جک های موجود در بازار که علاوه بر هزینه پایین تر و اقتصادی بودن نسبت به باقی رقبا دارای کیفیت بالا توانسته جلب رضایت حداکثری خریداران را بدست آورد، جک درب پارکینگ پرشین پاور بوده که آن را به بزرگ ترین تولید کننده در این حوزه بدل نموده است. فروشگاه اینترنتی دو بی کا به عنوان نماینده رسمی این برند تمامی سبد کالایی را با قیمت درب کارخانه به مشتریان خود عرضه می نماید. صرف هزینه کمتر از جیب شما و رضایت تمام و کمال شما تنها چیزی است که برای آن تلاش می نماییم .

 

تضمین کیفیت کالا

گارانتی 24 ماهه مدت زمانی است که برای نشان دادن اطمینان سازنده از ساخت دستگاهی مرغوب و درجه یک اعلام نموده است. از این رو درصورت خرابی یا مواجهه با مشکل می توانید از آن بهره مند شوید. همچنین خدمات پس از فروش 10 ساله خیال شمارا از بابت تامین قطعه تا سالیان طولانی راحت می نماید.

 



پرسش و پاسخ PERSIAN POWER SWING GATE MODEL D
ارسال پرسش