جک پارکینگی پرشین پاور مدل P4
جک پارکینگی پرشین پاور مدل P4

جک درب اتوماتیک پرشین پاور مدل P4

  • مناسب برای هر لنگه 350kg و طول 3 متر
  • ولتاژ 220 ولت
  • گارانتی 2 ساله
  • حرکت یکنواخت، بدون صدا، بدون ضربه
  • موتور قدرتمند 320 واتی
  • ولتاژ 220 ولت
8,600,000 تومان
10%
7,740,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی P4 PERSIAN POWER SWING GATE

جک پارکینگی پرشین پاور مدل P4

تغییر در طراحی و تولید جک بازویی بروز با شکلی جدید که از پوسته یکپارچه برای تولید آن استفاده شده است یکی از بزرگترین دستاورد های شرکت پرشین پاور می باشد که منجر به ارائه محصولی باکیفیت و خوش ساخت به نام جک پرشین پاور P4 گردید. تغییر شکل ظاهری محصول از نوعی ساده به سبکی جدید و همچنین طراحی منحصر به فرد در متقارن بودن بازوهای چپ و راست که باعث شده دیگر این جک پارکینگی بازوی چپ و راست نداشته باشد و بتوان هر بازو را به سمت دلخواه نصب کرد. موتور قدرتمند 320 واتی به کار رفته درون پرشین پاور P4 به شما این امکان را میدهد تا از او برای درب های سنگین که وزن هرلنگه آن به 350 کیلوگرم و عرض 3 متری دارند بسیار مناسب باشد. لازم به ذکر است بدلیل پوسته یکپارچه تعبیه شده روی محصول می توانید از آن برای مناطق بویژه مرطوب و بارانی بهره ببرید.

از دیگر مشخصات بارز P4 می توان به استاندارد نفوذ پذیری IP44, بهره گیری از لوله  استیل ضد زنگ stainless steel 304, گشتاور موتور 300N, قابلیت تردد نامحدود برای محیط هایی با رفت و آمد بالا و گارانتی 24 ماهه اشاره نمود در ادامه به بررسی دقیق تری از این مدل پرفروش و محبوب بین خریداران خواهیم پرداخت لذا تا انتهای مقاله با فروشگاه ما همراه باشید.

مشخصات فنی جک پرشین پاور P4

یک اثر هنری

با تماشای این جک درب اتوماتیک شما به طراحی فوق العاده، جذاب و متقارن در بدنه دستگاه پی خواهید برد چراکه دیگر خبری از بازوی سمت چپ و راست در آن نیست و درصورت خرابی به راحتی میتوان بازوی آن را تهیه نمود و مشکلی از بابت نبود بازوی تک راست یا چپ وجود نخواهد داشت.

جک دولنگه پرشین پاور

قدرت در اوج کیفیت

ایجاد صدای بازو برای طبقات پایین واحد مسکونی همیشه آزار دهنده می باشد و باید توجه داشت کالایی خریداری شود که کمترین سر و صدا را تولید می کند. قدرت بالای جک Persian Power P4 علاوه بر کمک برای جابجایی درب های سنگین این قابلیت را دارد تا بدون تولید صدای ناهنجار و آزار دهنده و در سکوت درب های منزل شمار باز یا بسته نماید.

 

زاویه بازشو بسیار ایده آل

میزان زاویه بازشو رابطه ی مستقیمی با نوع درب و نحوه قرار گرفتن آن در فضای نصب شده دارد که در حالت معمول قابلیت بازشدن تا زاویه 95 درجه را دارد که در صورت نیاز به زاویه بیشتر میتوان آن را تا 110 درجه تغییر داد که برای این امر نیازمند تغییز محل  قرارگیری جک درب اتوماتیک دارد. این مورد برای کسانی که دارای یک رمپ هستند و یا نیاز به دورگیری بیشتر ماشین دارند توصیه می گردد.

 

 کلید خلاص کن آلنی

هنگامی که بدلیل قطعی برق و یا خرابی بازو نتوان بازو را به وسیله ریموت باز یا بسته نمود می بایست بوسیله کلید خلاص کن بازو را آزاد نموده و سپس بصورت دستی اقدام به باز و بست درب پارکینگ نمایید. لذا در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و ازقرار دادن آن نزد افراد غریبه پرهیز نمایید.

کلید خلاص کن النی

مناسب مناطق بارانی

یکی از نکاتی که کاربران می بایست در هنگام خرید جک درب پارکینگ به آن توجه داشته باشند میزان مقاومت آن برابر شرایط جوی مانند باران و گرد و خاک بسیار مهم است. این کالا دارای استاندارد  IP44 می باشد تا باران یا رطوبت تاثیری در کار آن نگذارد. بنابراین یک گزینه بسیار عالی و ارزنده برای افرادیست که در مناطق پر بارش کشور مانند مناطق شمالی زندگی می کنند.

 

 

محتویات داخل بسته بندی پرشین P4

  • 2 عدد بازو جک پارکینگ
  • مدار فرمان به همراه قاب
  • 2 عدد ریموت کنترل
  • 2 عدد کلید خلاص کن آلنی
  • 2 عدد خازن
  •  یک جفت چشمی
  • فلاشر
  • یراق آلات نصب
  • برگه ضمانت نامه 24 ماهه به همراه کاتالوگ

پکیج جک پرشین پاور

برای طول عمر بالاتر جک پارکینگ قفل برقی بخر!

کلیه جک‎‌های الکترومکانیک بر خلاف مدل های هیدرولیکی در مقابل ضربه حساس هستند زیرا پیستون به وسیله یک محور ماردونی شکل در داخل هدایت می‌شود. ضربه‌های پی در پی و یا ضربه‌های شدید باعت انحراف این محور شده که حرکت را مختل می‌کند و بخاطر همین برای همه ی جک های بازویی پیشنهاد میکنیم که از قفل برقی برای جذب این ضربات استفاده نمایید تا بتوانید از وقوع حادثه و صرف هزینه زیاد برای تعمیر جلوگیری نمایید. قفل های کله گاوی علاوه بر این امر در بالا رفتن امینت ساختمان بسیار تاثیرگذار بوده و همواره به خرید آن توصیه می نماییم.

قفل برقی

خرید جک پارکینگی پرشین پاور

اگر قصد خرید جک پارکینگی پرشین پاور را دارید می توانید از فروشگاه دو بی کا به عنوان نماینده رسمی این شرکت محصولات متنوع آن را با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان تهیه نمایید. همچنین درصورتیکه در مورد مدل های این کارخانه سوال و یا نیاز به مشاوره تلفنی دارید می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته و از نقطه نظرات آنان بهره مند شوید. 

ویژگی های جک p4

نصب جک پارکینگی پرشین پاور

یکی از نکاتی که میتواند تاثیری منفی در عملکرد دستگاه وارد نماید و نتواند میزان قدرت و کیفیتی را که کارخانه اعلام نموده در اختیار داشته باشید نصب غیر اصولی است. فاصله بازو از در، محل قرارگیری بازوی جک و نوع اتصالات و هزاران نکته دیگر سبب می شود که انتظار شما از محصول خریداری شده برآورده نشود. لذا فروشگاه دو بی کا به داشتن کادری مجرب و مطمئن در سراسر کشور این اطمینان را به شما می دهد که با نصب صحیح دستگاه بتوانید طول عمر آن را افزایش دهید.

خرید جک برقی پرشین مدل P4, قیمت جک دولنگه پارکینگی پرشین مدل پی 4, نماینده رسمی فروش جک پارکینگی پرشین پاور PERSIAN POWER, قابلیت تردد نامحدود, مناسب درب های سنگین با وزن ۴۰۰ کیلوگرم و عرض ۳.۵ متر برای هر لنگه.



پرسش و پاسخ P4 PERSIAN POWER SWING GATE
ارسال پرسش