جک پارکینگ درب ریلی پرشین پاور 1500
جک پارکینگ درب ریلی پرشین پاور 1500

موتور درب ریلی پرشین پاور 1500 به همراه 4 متر ریل

  • ولتاژ 220 ولت
  • مناسب برای درب های تا 1500 کیلوگرم
  • گارانتی 2 ساله
  • دارای 4 متر ریل فلزی
11,400,000 تومان
5%
10,830,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Persian Power 1500 Sliding Gate

جک ریلی ایرانی پرشین پاور مدل 1500

مهمترین معیار برای خرید جک ریلی قیمت مقرون بصرفه و ارزان و همچنین کیفیت بالاست که این دو عامل را تنها می توان در جک ریلی پرشین پاور پیدا نمود. این کارخانه بدلیل داشتن کادری مجرب و ماشین آلات بروز و مدرن توانسته بزرگ ترین خط تولید درب های اتوماتیک را راه اندازی نماید و بیشترین سهم را در این بازار بدست آورد به همین دلیل است که هزینه تولید این محصول برای این سازنده بسیار پایین تر و ارزان تر تمام شده و با قیمت بسیار رقابتی به دست شما مصرف کنندگان می رسد. موتور درب ریلی 1500 پرشین پاور برای ساختمان ها و مراکز تجاری که وزن درب پارکینگ آنها کمتر از وزن 1500 کیلوگرم است، یک گزینه ارزشمند و پرطرفدار به حساب می آید.

این مدل بدلیل داشتن موتور قدرتمند تر از جک ریلی 1000 پرشین، توانایی جابجایی درب های سنگین تری را دارد و می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد . لازم به ذکر است درصورتیکه  درب واحد مسکونی یا تجاری شما عرض بیشتر از 4 متر را دارد بایستی از نسخه درب کشویی 2000 کیلوگرم استفاده نمایید تا در آینده با مشکلاتی از قبیل خرابی مواجه نشوید. این درب اتوماتیک ریلی، با قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی تا وزن 1500 کیلوگرم دارای یک موتور پرقدرت بوده و حرکت نرم و بدون ضربه را تضمین می نماید. قابل اتصال به گیت کنترل تردد و قابل استفاده در شرایط آب و هوایی گوناگون 20- تا 50+ درجه سانتی گراد، گارانتی 24 ماهه، استفاده از قطعات بادوام در ساخت و خدمات پس از فروش 10 ساله اشاره نمود.

جک ریلی پرشین پاور

درباره Persian Power بیشتر بدانید!

این شرکت  دارای 20 سال سابقه ی درخشان در زمینه طراحی و تولید الکتروموتورهای خانگی و صنعتی است.همچنین با توجه به تجربه ی تولید الکتروموتور و بکارگیری کادر مجرب در زمینه های مهندسی مکانیک، مهندسی متالورژی، مهندسی الکترونیک و مهندسی صنایع، اقدام به طراحی و تولید سیستم درب های اتوماتیک از سال 90 نمود. ثمره این طراحی و نوآوری، ایجاد خودباوری و ارتقا سطح کیفیت گردید، که این امر مانع خروج ارز از کشور به طور کامل می شود. لازم به ذکر است، این کمپانی با اقدامی جسورانه، همه طراحی ها را کاملا بومی و مطابق اقلیم ایران اسلامی انجام داده است و هیچ گونه مشابه سازی از نمونه های خارجی، صورت نپذیرفته است.شرکت پرشین پاور با در اختیار داشتن، بیش از 5000 متر سالن تولید، کادر مجرب ، ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته در کنترل کیفیت تولیدات خود، بزرگترین تولید کننده سیستم های درب اتوماتیک، ریلی و غیره در کشور محسوب می شود.

 

قابلیت باز بسته شدن بسیار نرم و بیصدا

از مزایای اصلی این جک درب کشویی داشتن حرکتی نرم و بیصدا میباشد که برای همسایگانی که در طبقات پایین و نزدیک به درب هستند بسیار گزینه عالی می باشد. نداشتن صدا در زمان باز یا بسته شدن نشانگر قدرت مناسب موتور میباشد که با توجه به نصب اصولی بر طول عمر مفید آن می افزاید.

 

سیستم دو سرعته

از قابلیت‌های این جک پارکینگی، تنظیم سرعت دو زمانه به هنگام باز و بسته شدن درب می‌باشد. این قابلیت مانع از ایجاد برخورد درب با چهار چوب شده و از صداهای آزار دهنده بواسطه برخورد درب جلوگیری می نماید.

 

خرید جک ریلی درب پارکینگ ارزان

چنانچه برای خانه و یا محل کار خود به دنبال یک درب ریموتی ریلی  ارزان میگردید که از کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسبی برخوردار باشد و بتواند درب های سنگین تا 1500 کیلو را به راحتی جابجا نماید ما این دستگاه را به شما پیشنهاد می دهیم که بهترین و پرفروش ترین جک پارکینگی ایرانی نیز محسوب میشود. 

 

لوازم موجود در بسته بندی کالا

  • موتور ریلی
  • چشمی یا فوتوسل پرشین پاور
  • ۲ عدد کلید خلاص کن
  • ۲ عدد ریموت کشویی پرشین پاور
  • فلاشر پرشین پاور
  • برگه گارانتی و دفترچه راهنما
  • براکت و ملزومات نصب

 

نصب جک درب اتوماتیک کشویی persian power

نصب اصولی مهم ترین نکته ای است که بعضا توسط خریداران نادیده گرفته می شود و اصلی ترین مسئله را تنها خود دستگاه می بینند و به نصب صحیح که توسط تکنسین باتجربه و ماهر انجام می شود بی توجهند. درصورتیکه بصورتیکه توسط سازنده بیان شده است اجرا و راه اندازی نگردد می تواند خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. لذا پیشنهاد می کنیم که از نصابانی که توسط کارخانه سازنده تایید صلاحیت شده اند بهره مند شوید تا از خارج شدن گارانتی بدلیل استفاده از افراد بی تجربه جلوگیری نمایید.

کاتالوگ محصول



پرسش و پاسخ Persian Power 1500 Sliding Gate
ارسال پرسش