پنل دربازکن تصویری نماوا مدل M
پنل دربازکن تصویری نماوا مدل M

پنل آیفون تصویری نماوا سری M (1تا 16 واحدی)

  • پنل M + سوئیچر
  • مجهز به دوربین رنگی HD
  • گارانتی 36 ماهه نماوا
  • زاویه دید 90 درجه
  • امکان تنظیم صدای میکروفون و بلندگو
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Namava Panel

پنل دربازکن تصویری نماوا NAMAVA سری M

پنل های دربازکن نماوا مدل M یکی از چندین محصول تولید شده توسط کارخانه NAMAVA می باشد که از کیفیت و متریال بسیار مرغوبی برخوردار است. جنس بدنه آلومینیوم آنادایز شده نشان دهنده همین امر بوده و باعص می شود دستگاه در برابر آب و رطوبت و نور خورشید مقاوم باشد و تغییر رنگ ندهد. این پنل آیفون تصویری برای ساختمان های 1 تا 16 واحد مناسب می باشد و برای بیش از این مقدار بصورت سفارشی تا 30 واحد نیز قابل خرید می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به قیمت مناسب، طراحی زیبا، مجهز به دوربین رنگی HD، صدای فراگیر، ولتاژ کاری 12 ولت، مقاوم در مقابل گرد، غبار و رطوبت، زاویه دید 90 درجه با امکان تنظیم دستی و امکان تنظیم صدای میکروفون و بلندگو اشاره نمود.

پنل ایفون تصویری نماوا

 قیمت پنل آیفون تصویری نماوا

قیمت پنل آیفون تصویری نماوا بسته به تعداد واحد متفاوت است و طبیعتا هرچه تعداد واحد بیشتر می شود هرینه نهایی آن نیز به مراتب افزایش می یابد. شما کاربران عزیز می توانید برای مشاهده قیمت کالای مورد نظر با انتخاب گزینه و وارد نمودن تعداد واحد موردنظر از قیمت آن مطلع شوید.

 

خرید پنل آیفون تصویری NAMAVA

فروشگاه دوبیکا به عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی، به عنوان نمایندگی فروش آیفون تصویری نماوا اقدام به عرضه محصولات این کمپانی با بهترین قیمت نموده است. لذا جهت خرید پنل آیفون تصویری می توانید محصول خود را به سبد خرید اضافه نمایید و یا درصورت نیاز به مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

گارانتی 36 ماهه

مدت زمانیکه این برند برای پنل های تصویری خود گارانتی نموده است 36 ماه بوده که این میزان زمان بسیار خوبی برای تضمین کیفیت و کارایی آن می باشد. درصورت خرابی شما می توانید با شماره گیری خدمات پس از فروش شرکت از خدمات رایگان آن در این 3 سال بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ Namava Panel
ارسال پرسش