دستگاه ضبط تصاویر داهوا XVR1B04
دستگاه ضبط تصاویر داهوا XVR1B04

دستگاه ضبط تصاویر 4 کاناله داهوا DAHUA DH-XVR1B04-I

  • دوربین قابل پشتیبانی تا 2 مگاپیکسل
  • سری کوپر (Cooper) کیفیت 1080N 720p
  • 24 ماهه داهوا
  • دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته 4 کانال داهوا سری اقتصادی XVR1B04-I دوربین قابل پشتیبانی تا 2 مگاپیکسل کیفیت ضبط تصاویر 1080N 720p
1,880,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگاه ضبط تصاویر داهوا 4 کاناله مدل Dahua DH-XVR1B04-I - سری اقتصادی

دستگاه ضبط تصاویر داهوا XVR1B04-I جزو سری Cooper یا همان اقتصادی این شرکت می باشد دوربین مداربسته داهوا یکی از برندهای پر طرفدار و قابل اعتماد در بازار محصولات دوربین مداربسته می باشد Dahua از بزرگترین و معتبر ترین کمپانی های تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی است که با داشتن 16000 کارمند و صد ها شعبه در سراسر جهان توانسته جزو 3 کارخانه برتر از نظر فروش باشد.

دی وی آر Dahua DH-XVR1B04-I که علاوه بر قیمت بسیار مناسب از کیفیت و کارایی فوق العاده ای برخوردار است ، این دستگاه در دو سری 4 کانال و 8 کانال تولید شده و قابلیت ضبط تصاویر با فرمت H.264 را دارد. در واقع H.264 استاندارد کد گذاری جهت فشرده سازی تصاویر ویدئویی است که باعث میشود تصاویر با کیفیت HD را برای ذخیره سازی حجم کمی از حافظه را اشغال نماید.

مشخصات دی وی ار داهوا

قابلیت مشاهده تصویر بر روی گوشی تلفن همراه (P2P)

یکی دیگر از قابلیت ها این دستگاه ضبط تصاویر داهوا قابلیت P2P می باشد، و شما با تصال دستگاه از طریق پورت شبکه به اینترنت میتوانید تصاویر دوربین مداربسته را روی تلفن همراه و یا کامیپوتر خود بدون هزینه اضافه داشته باشید ، برای دستگاه هایی که فاقد P2P هستند برای انتقال تصویر روی تلفن همراه نیازمند تهیه IP استاتیک از شرکت خمات دهنده اینترنت (ISP) خود هستند بصورت ماهانه ملزم به پرداخت هزینه می باشند.

 

تعداد خروجی ها

دستگاه DVR داهوا مدل DH-XVR1B04-I یک دستگاه 4 کانال مقرون ‌به ‌صرفه است که توانایی ساپورت 4 دوربین HD تا کیفیت 2 مگاپیکسل را دارد. این دستگاه ایکس وی آر با تکنولوژی‌های HDCVI ،AHD ،TVI ،CVBS وIP سازگاری دارد و شما می‌توانید از طریق پورت ارتباطی شبکه تا 4+1 کانال دوربین IP هم به این دستگاه وصل کنید.برای اتصال دستگاه به تلوزیون یا مانیتور دو پورت در نظر گرفته شده که یکی از آنها HDMI و دیگری VGA است و توانایی اتصال یک عدد هارد SATA تا ظرفیت 6 گیگابایت را دارد.

خروجی ایکس وی ار داهوا

پشتیبانی از فرمت H.265+

به‌علاوه دستگاه XVR داهوا مدل 1B04-I تصاویر را با فرمت H.265+ فشرده می‌کند که این موضوع باعث بهینه‌سازی تصاویر و کاهش پهنای باند مصرفی دستگاه می‌شود. در واقع به میزان قابل‌توجهی حجم داده‌های ویدئویی کاهش پیدا کرده، بدون اینکه کیفیت تصویر افت کند.

 

فناوری SMD+

با استفاده از تکنولوژی SMD plus، می توان داده های مربوط به انسان و وسایل نقلیه را تفکیک کرد و امکان جست و جوی سریع برای کاربران در بازپخش را فراهم می سازد. همچنین امکان تشخیص انسان از فاصله 7 متری و وسایل نقلیه از فاصله 10 متری و امکان تفکیک جداگانه داده های انسان و وسایل نقلیه و همچنین جستجوی هوشمند برای کاربران به هنگام بازپخش را داراست.

فناوری smd+

 

مشخصات فنی Dahua DH-XVR1B04-I

  • کیفیت: 1080N; 720p; 960H; D1; CIF
  • تعداد کانال تصویر: 4 کانال
  • پشتیبانی از انواع دوربین HDCVI/AHD/TVI/CVBS/IP
  • ساپورت 4+1 دوربین IP تا کیفیت 2 مگاپیکسل
  • تعداد کانال صدا: 1
  • تعداد هارد: 1 هارد 6 ترابایت
  • فرمت فشرده‌سازی: 265+
  • گارانتی 2 ساله

 

گارانتی

گارانتی ارائه شده توسط شرکت داهوا 24 ماه ضمانت دستگاه می باشد که مدت زمان مناسبی برای ان بشمار میرود. ضمن اینکه شما می توانید با خرید از فروشگاه دو بی کا دیگر نگرانی از بابت تهیه کالای اورجینال و با ضمانت نامه معتبر نداشته باشید. دوربین های مداربسته داهوا یکی از برندهای مطرح و عالی برای انتخاب و خرید دوربین مداربسته می باشد.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش