ایکس وی ار داهوا 5104-I3
ایکس وی ار داهوا 5104-I3

دستگاه ضبط تصاویر 4 کانال داهوا DAHUA XVR-5104HS-I3

  • کیفت ضبط 1080P, 1080N, 720P
  • 4 کانال + 2 کانال دوربین IP تا 6M
  • 24 ماهه داهوا
  • XVR داهوا 5104HS-I3 پشتیبانی از 4 کانال + 2 کانال دوربین IP تا 6M با کیفت ضبط 1080P, 1080N, 720P و پشتیبانی از یک هارددیسک تا ظرفیت 6 ترابایت
5,208,000 تومان
30%
3,645,600 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگاه XVR چهار کانال داهوا DAHUA XVR-5104HS-I3

 دستگاه ضبط تصاویر داهوا XVR-5104HS-I3 یکی از جدیدترین مدل های دستگاه ضبط کننده تصاویر دوربین مداربسته داهوا بشمار می رود که جایگزین نسخه قدیمی خود یعنی 5104HS-X شده است. در مدل جدید تر که به جای حرف X در آخر نام کالا حرف I3 ثبت گردیده که نشان از نسل 3 این دستگاه دارد. XVR-5104HS-I3 دارای تکنولوژی WizSense می باشد که از امکانات فوق العاده ای بهره می برد. این دستگاه XVR کانال داهوا مناسب برای افرادی است که حداکثر 4 دوربین را می خواهند به دستگاه وصل نمایند. این دستگاه علاوه بر پشتیبانی از چهار دوربین آنالوگ از 2 دوربین تحت شبکه یا IP نیز حمایت می نماید و مجموعا دارای 6 ورودی است. پس اگر قصد خرید دستگاه ضبط کننده داهوا را دارید با ما تا انتها همراه باشید تا دلایل موفقیت و فروش بالای این کالا را برای شما شرح دهیم.

 

مشخصات فنی ایکس وی ار داهوا

 

تکنولوژی WizSense داهوا چیست ؟

تکنولوژی WizSense که توسط کمپانی Dahua راه اندازی شده و در این سری دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته به کار گرفته شده است، مجموعه ای از محصولات گسترده AI را شامل می شود. این تکنولوژی بر مبنای هوش مصنوعی یا AI می باشد و با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق عملیات را انجام می دهد. تکنولوژی WizSense داهوا، می تواند انسان و وسایل نقلیه را در یک تصویر و یا یک دید با دقت بسیار بالایی تشخیص دهد و باعث می شود که کاربران بر اهداف واقعی تمرکز نمایند. بر اساس فناوری پیشرفته داهوا، WizSense تصاویر ویدویی را به صورت هوشمند و با سرعت بالا مورد ارزیابی قرار می دهد.

ویز سنس داهوا

 

ویژگی های تکنولوژی WizSense داهوا

  • این تکنولوژی با استفاده از تراشه AI و الگوریتم یادگیری عمیق، ویژگی های مختلفی را فراهم می کند و هشدارهای دقیقی را به منظور تفکیک انسان از وسیله نقلیه را فراهم می سازد.
  • در تکنولوژی WiSense داهوا، امکان فعال سازی (Smart Motion Detection) SMD Plus به آسانی فراهم می سازد. همانطور که ذکر شد این تکنولوژی امکان تفکیک انسان از وسایل نقلیه را فراهم می سازد. همچنین امکان تشخیص حرکت انسان از وسیله نقلیه را مقدور می سازد.
  • امکان تشخیص وقایع محیط، ارسال آلارام ها به صورت واقعی و در کم ترین زمان ممکن ( کم تر از 1 ثانیه)
  • تلفیق این تکنولوژی با دوربین های حرارتی، این امکان را فراهم آورده است تا محیط های نظامی و پالایشگاه هایی با دقت بالایی مورد نظارت قرار گیرند. همچنین این امکان فراهم می شود تا کنترل دقیقی تری نسبت به پیشگیری از آتش سوزی در سایر محیط ها صورت گیرد.
  • امکان جست و جو سریع در بازپخش با دقت 98%
  • صرفه جویی در پهنای باند بیش از 50% و همچنین امکان صرفه جویی در فضای ذخیره سازی
  • محافظت از حریم خصوصی و دفاع در برابر حملات، همچنین دارای تاییده TUV و UL
  • پیش بینی دقیق قبل از وقوع رویداد

 

فناوری تشخیص هوشمند (SMD PLUS)

یکی از پرکاربرد ترین قابلیت های ایکس وی آر داهوا، ضبط براساس موشن دتکشن (Motion Detection) می‌باشد. در این نوع ضبط، در صورتی که در زاویه دید دوربین مداربسته حرکتی رخ دهد، دوربین آن را تشخیص داده و دستگاه رکوردر داهوا شروع به ضبط می کند.

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران مواجهند قیمت بالای هارد های با ظرفیت بالا و پر شدن زود هنگام هارد های کم حجم تر به علت ضبط مداوم توسط رکوردر می باشد. با قابلیت موشن به جای اینکه ضبط بصورت دائمی و همیشگی انجام شود و ظرفیت هارد سریع‌تر پر شود، فقط در لحظاتی که حرکتی باشد این کار انجام شده و دیگر معضل کمبود فضا و پاک شدن فیلم های قدیمی تر را نخواهیم داشت.

 

فناوری SMD PLUS

ورودی دوربین با وضوح بالا

ایکس وی ار داهوا مدل 5104-i3 از دوربین 5 مگاپیکسلی HDCVI و ورودی دوربین 6 مگاپیکسلی IP پشتیبانی می کند و این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند تصاویر زنده را با حداکثر کیفیت مشاهده نماید.

 

انتقال از راه دور

سیستم HDCVI که دوربین های مداربسته داهوا از آن بهره میبرند ، از انتقال مسافت طولانی از طریق کابل کواکسیال و UTP حداکثر پشتیبانی را به عمل می آورد. 700 متر برای کیفیت 4k/4mp، 800 متر برای کیفیت فول اچ دی 1080p و 1200 متر برای کیفیت 720p از دیگر امکانات استثنایی این محصول است.

 

ابعاد و اندازه ضبط کننده تصاویر DAHUA

دستگاه 4 کانال داهوا DH-XVR5104HS-I3 دارای کیس تک هارد می باشد و از نظر ظاهری نسبتا کوچک می باشد. این دستگاه ۴ کانال از نظر اندازه دارای طول و عرض ۲۶۰ در ۲۲۶ میلی متر می باشد.

ابعاد دستگاه ضبط کننده XVR

فرمت ذخیره سازی H265+

دستگاه ضبط تصاویر داهوا 5104hs i3 قادر است تصاویر را با فرمت فشرده سازی عالی +H265 ذخیره نماید که این امر باعث می شود که فضای هارد تا ۹۰ درصد کمتر اشغال شده و شما تعداد روز های بیشتری را در هارد خود ذخیره نمایید.

 

ویژگی ها دستگاه DAHUA XVR-5104HS-I3

  • دستگاه ضبط XVR سری WizSense I3 داهوا
  • پشتیبانی از دوربین مداربسته HDCVI/AHD/TVI/CVBS/IP
  • دستگاه 4 کانال + 2 کانال دوربین مداربسته IP تا 6 مگاپیکسلی
  • ضبط با کیفیت 5M-N, 4M-N, 1080P, 1080N, 720P, 960H و فشرده سازی 265+/H.265
  • پشتیبانی تمامی کانال ها از AI-Coding
  • پشتیبانی یک کانال از Perimeter Protection، چهار کانال از SMD Plus و یک کانال از تشخیص چهره اشخاص (human face recognition)
  • پشتیبانی از IoT & POS
  • امکان جستجوی هوشمند هدف بر اساس انسان یا وسایل نقلیه
  • پشتیبانی از یک هارددیسک تا ظرفیت 6 ترابایت
  • برق مورد نیاز 12V/1.5A, پورت USB 2.0 * 2

 

سخن پایانی

شما عزیزان می توانید برای خرید دوربین مداربسته با توجه به نیازی که از این سیستم دارید از فروشگاه دو بی کا تهیه نمایید. همچنین در صورتی که می خواهید پکیج دوربین مدار بسته داهوا را بصورت یکجا تهیه نمایید می توانید با مراجعه به قسمت پکیج ها از محصولات متنوع و پرشماری که متخصصین این امر برای شما تدارک دیده اند استفاده نمایید. تمامی دوربین ها با گارانتی 2 ساله اصلی و معتبر عرضه می شود و به هیچ عنوان در این مجموعه کالای تقلبی و بدون گارانتی ارائه نمی شود.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش