دستگاه 8 کانال داهوا
دستگاه 8 کانال داهوا

دستگاه 8 کانال اقتصادی داهوا XVR1B08-I

  • کیفت ضبط 1080N; 720p; 960H
  • پشتیبانی از HDCVI/AHD/TVI/CVBS/IP
  • 24 ماهه داهوا
  • دستگاه 8 کاناله داهوا سری اقتصادی با پشتیبانی از دوربین های HDCVI/AHD/TVI/CVBS/IP و کیفیت ضبط با روزلوشن 1080N پشتیبانی از فرمت های H.265+/H.265
2,260,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگاه ضبط تصاویر 8 کانال داهوا مدل DH-XVR1B08-I

همیشه داشتن یک پک دوربین مداربسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب خواسته همه ی مشتریانی است که نمی خواهند هزینه ی بالایی صرف آن کنند. دستگاه ضبط کننده تصاویر 8 کاناله داهوا مدل XVR1B08-I یکی از رکوردر های سری کوپر یا همان اقتصادی برند Dahua به حساب می آید. ایکس وی آر DH-XVR1B08-I با ورودی تصویر 8 کانال دوربین آنالوگ ، با امکان اتصال دوربین با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل و اتصال 10 عدد دوربین مداربسته تحت شبکه با کیفیت 6 مگاپیکسل می باشد. این مدل به لطف دارا بودن پیشرفته ترین کدینگ فشرده سازی دیتا +H.265 سبب صرفه جویی در میزان ظرفیت هارد دیسک مورد استفاده می گردد و باعث می گردد تا هارد دیر تر از حد معمول پر شود.

امکان پشتیبانی از 1 هارد اینترنال با ظرفیت 6 ترابایت ، 1 کانال ورودی و خروجی صدا ، رابط کاربری آسان  و امکان جستجوی هوشمند تصاویر از ویژگی های بارز این محصول می باشد. با وجود قرارگرفتن این محصول در سبد سری Copper داهوا، تمامی کانال‌ها از کدینگ هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از تکنولوژی SMD plus، می توان داده های مربوط به انسان و وسایل نقلیه را تفکیک کرد و امکان جست و جوی سریع برای کاربران در بازپخش را فراهم می سازد.

ایکس وی ار داهوا 8 کانال

قابلیت اتصال به گوشی همراه

دستگاه ایکس وی آر داهوا مدل DH-XVR1B08-I با داشتن قابلیت P2P امکان مانیتور و کنترل دستگاه را در هر زمان و فاصله‌ای به شما می‌دهد. شما می‌توانید با نصب نرم افزار انتقال تصویر داهوا روی گوشی هوشمند خود تصاویر را در بستر شبکه اینترنت از راه دور مشاهده کنید. استفاده از قابلیت انتقال تصویر دستگاه DVR داهوا به‌راحتی امکان‌پذیر است و با اتصال مودم به پورت LAN دستگاه می‌توانید از آن بهره ببرید.

 

استفاده از فرمت H.265+

پشتیبانی از فرمت H.265+ از دیگر مشخصات این دستگاه ایکس وی آر داهوا است. فشرده‌سازی تصاویر با استفاده از این فرمت باعث کاهش حجم داده‌های ویدئویی و کاهش پهنای باند مصرفی دستگاه می‌شود و در نتیجه مدت زمان بیشتری می‌توان از ظرفیت هارد برای ذخیره‌سازی تصاویر استفاده کرد.

 

پشتیبانی از دوربین های 2 مگاپیکسل

دستگاه 8 کانال DAHUA مدل XVR1B08-I قابلیت ساپورت انواع دوربین های HD با تکنولوژی های HDCVI-HDTVI-AHD  تا 2 مگاپیکسل (1080*1920) و انواع دوربین های انالوگ با تکنولوژی (CVBS) را دارد. البته این دستگاه علاوه بر ساپورت 8 عدد دوربین اچ دی یا انالوگ می تواند 2 عدد دوربین تحت شبکه IP  تا کیفیت 6 مگاپیکسل و با پهنای باند 40Mbps را پشتیبانی کند.

ورودی و خروجی

مشخصات

  • کیفیت: 1080N; 720p; 960H; D1; CIF
  • تعداد کانال تصویر: 8 کانال
  • پشتیبانی از انواع دوربین HDCVI/AHD/TVI/CVBS/IP
  • ساپورت 8+2 دوربین IP تا کیفیت 6 مگاپیکسل
  • تعداد کانال صدا: 1
  • تعداد هارد: 1 هارد 6 ترابایت
  • قابلیت H.265+
  • 2 سال گارانتی

 

گارانتی

اگر هنوز از خرید این محصول اطمینان حاصل نکرده اید باید این نکته را خاطر نشان کنم  که این دی وی ار دارای گارانتی 24 ماهه اصلی است و شما می توانید در صورت خرابی در این مدت از خدمات رایگان و سریع آن استفاده نمایید . 

 

قیمت و خرید ایکس وی آر 8 کانال ارزان قیمت داهوا

اگر بدنبال یک دستگاه ضبط کننده باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت می گردید نیازی نیست از برند های متفرقه و بدون نام استفاده نمایید. چراکه داهوا به عنوان یک برند جهانی برای همه ی مشتریان خود محصولات باب میل آنان را تولید نموده است. بنابراین شما میتوانید با هزینه ی پایین نیز صاحب یک رکوردر اقتصادی مانند XVR1B08-I شوید.

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش