دستگاه ضبط تصاویر داهوا DH-XVR5116H-I3

  • 16 کانال + 8 کانال دوربین IP تا 6M
  • کیفیت 1080P - 1080N - 720P
  • 24 ماهه
  • دستگاه 16 کانال داهوا با قابلیت پشتیبانی از دوربین های HDCVI/AHD/TVI/CVBS/IP و پشتیبانی از 16 کانال + 8 کانال دوربین IP تا 6M
7,640,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

آشنایی با دستگاه ضبط تصاویر داهوا DH-XVR5116H-I3

داهوا برندی جهانی است و دستگاه ضبط تصاویر داهوا DH-XVR5116H-I3 یکی از بهترین محصولات این مجموعه می باشد. اگر به دنبال راه‌اندازی یک سیستم نظارتی هستید؛ علاوه بر دوربین مداربسته، باید دستگاه ضبط تصاویر را نیز تهیه کنید. در واقع دستگاه ضبط تصاویر و دوربین مداربسته، مکمل یکدیگر برای حراست و نظارت محسوب می شوند. این دستگاه ها دارای انواع مختلفی می باشند:

  • DVR: مخصوص دوربین آنالوگ و HD
  • NVR: مخصوص دوربین شبکه
  •  XVR (هیبریدی): مخصوص ساپورت همزمان دوربین آنالوگ و شبکه

همانطور که مشاهده می کنید، دوربین مداربسته ای که خریداری کرده اید؛ از هر نوعی که باشد (آنالوگ، AHD یا دیجیتال)، برای ثبت و ضبط تصاویر به دستگاه نیاز دارد و دستگاه ضبط تصاویر داهوا می تواند بهترین گزینه برای این منظور قلمداد شود.

نکته مهمی که در خصوص دستگاه ضبط تصاویر برند داهوا باید بدانید، انواع دستگاه ها در این برند است. دستگاه ضبط تصاویر در برند داهوا به دو دسته کلی شامل: XVR و NVR تقسیم می شوند. تمامی این دستگاه ها در انواع: 4، 8، 16، 32 و 64 کانال، عرضه می گردند. شما می توانید بر اساس نیاز خود، بهترین و مناسب ترین را انتخاب نمایید.

 

مشخصه های دستگاه ضبط تصاویر داهوا DH-XVR5116H-I3

 

فناوری Wiz Sense

سری جدید دستگاه های داهوا با فناوری WizSense روانه بازار شده که دارای هوش مصنوعی است و از تراشه AI مستقل و الگوریتم یادگیری استفاده می کند.این تکنولوژی هوشمند با دقت بالا بر روی انسان و وسیله نقلیه متمرکز می شود و امکان جستجوی سریع اهداف را برای کاربر فراهم میکند.

ویز سنس داهوا

 

دستگاه ضبط تصاویر داهوا XVR5116H-I3 دارای 16 ورودی است. این کانال ها به صورت زوج و فرد تقسیم بندی شده اند. کانال های زوج در ردیف بالا و کانال های فرد در ردیف پایین و پشت دستگاه، قابل رویت هستند.

 

فشرده سازی با استاندارد H.265+/H.265

یکی از مشکلات موجود در ضبط تصاویر حجم بالای تصاویر ویدیویی مباشد که نیاز به هارد با ظرفیت بالا دارد برای حل این مشکل استانداردهای فشرده سازی به میان آمده اند آخرین استاندارد فشرده سازی H.265+/H.265 می باشد که در دستگاه XVR5116H-i3 داهوا بکار برده شده است.

 

انتقال تصاویر ضبط شده

اگر در برخی مواقع نیز، نیاز به جا به جایی تصاویر ضبط شده دارید، این دستگاه دارای پورت USB می باشد. پس به راحتی و با کمک فلش، می توانید هر تصویر یا هر بخشی از فیلم های ضبط شده را در فلش ریخته و در سیستم های دیگر از آن ها استفاده کنید. حداکثر پهنای باند ورودی این دستگاه نیز، 128 مگابیت بر ثانیه می باشد. برای اطلاع از سایر ویژگی های دستگاه ضبط تصاویر داهوا XVR5116H-I3 با ما همراه باشید:

 

قابلیت HDCVI/AHD/TVI/CVBS/IP

Dahua DH-XVR5116H-I3 از دوربین های با فناوری HDCVI/AHD/TVI/CVBS/IP پشتیبانی می کند. پس نگران عدم تطابق ذکر شده در این دستگاه نباشید.

 

پشتیبانی از دوربین های IP

از مشخصات بارز این دستگاه، به ورودی های آن اشاره کردیم (16 کانال ورودی) اما لازم است بدانید؛ این مدل دستگاه از برند داهوا، می تواند تا 24 کانال ورودی دوربین IP را پشتیبانی کند. حداکثر پهنای باند ورودی آن، 128 مگابیت بر ثانیه است و هر کانال تا 6 مگاپیکسل را ساپورت می کند.

 

تشخیص چهره

اگر دارای کسب و کار مهمی هستید و یا در محیطی خاص نیاز به نصب دوربین مداربسته دارید؛ دستگاه ضبط تصاویر داهوا DH-XVR5116H-I3 گزینه کاملا مناسبی است. زیرا این دستگاه توانایی ساپورت کردن تا 2 کانال پخش ویدئو (کانال آنالوگ) جهت تشخیص چهره انسان را دارد.

 

قابلیت IoT

LOT به معنای اینترنت اشیا است. اینترنت اشیا یعنی: شبکه‌ ای از اشیاء فیزیکی که از طریق اینترنت با حسگرها، نرم‌افزارها و سایر فناوری‌ها، به دیگر سیستم‌ها متصل هستند و اقدام به انتقال داده‌ها می‌ کنند. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت؛ دستگاه ضبط تصاویر داهوا DH-XVR5116H-I3 قابلیت اتصال به اینترنت و همچنین اتصال به سایر سیستم ها برای انتقال داده و تصاویر را دارد.

 

مشخصات فنی دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته داهوا XVR5116HS-I3

  • پشتیبانی از فشرده سازی پیشرفته 265+/H.265
  • پشتیبانی از ورودی های ویدئویی HDCVI/AHD/TVI/CVBS/IP
  • پشتیبانی دستگاه از حداکثر 24 کانال ورودی دوربین IP، هر کانال تا 6 مگاپیکسل. حداکثر پهنای باند ورودی 128 مگابیت بر ثانیه
  • پشتیبانی دستگاه تا 2 کانال جریان ویدئو (کانال آنالوگ) حفاظت محیطی
  • پخش ویدئو تا 16 کانال (کانال آنالوگ) با قابلیت و ویژگی SMD Plus
  • دستگاه ضبط کننده تا 2 کانال پخش ویدئو (کانال آنالوگ) تشخیص چهره انسان
  • 8 عدد دوربین تحت شبکه (IP CAMERA) تا کیفیت 6 مگاپیکسل
  • 16 دوربین آنالوگ تا کیفیت 5 مگاپیکسل
  • تکنولوژی ها و قابلیت های IoT و POS را پشتیبانی می کند
  • قابلیت پشتیبانی از 16 عدد دوربین تحت شبکه یا IP تا 6 مگاپیکسل وضوح و رزولوشن
  • پشتیبانی از 16 عدد ورودی دوربین صدا دار به صورت همزمان
  • گارانتی 24 ماهه

 

برای خرید انواع دوربین مداربسته داهوا میتوانید با کارشناسان دو بی کا تماس حاضل نمایید.



پرسش و پاسخ
  • کاربر سایت چهارشنبه، 23 فروردین 1402

    سلام وقتتون بخیر من یه دستگاه می خواهم که دید در شب باشه و وقتی نور به دوربین بی اوفثه شماره پلاک خونده بشه

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      سلام و وقت بخیر کاربر گرامی همه ی دوربین ها قابلیت دید در شب را دارا هستند. برای دیدن پلاک خودرو از فاصله طولانی و با سرعت بالا می بایست از دوربین های پلاک خوان که مختص این ویژگی هستند استفاده نمایید که قیمت بسیار بالایی نیز دارند. با این حال دوربین های 5 مگاپیکسل با دستگاه ضبط کننده 4k نیز می تواند تا حدودی زیادی نیاز شما را پاسخگو باشد.

ارسال پرسش