ان وی ار آیمو مدل 1108HS-W-S2
ان وی ار آیمو مدل 1108HS-W-S2

دستگاه ان وی آر 8 کانال آیمو مدل NVR 1108HS-W-S2

  • Resolution: 1080P/720P
  • امکان گفتگوی دو طرفه
  • گارانتی 25 ماهه
4,530,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی NVR1108HS-W-S2

دستگاه NVR وایرلس 8 کاناله IMOU

یکی از مشکلاتی که خریداران دوربین های وایرلس با آن مواجه بودند خرید یک کارت حافظه جداگانه برای هر دوربین وایرلس بوده است که باید بابت خرید رم SD CARD هزینه های زیادی را با حافظه ی نسبتا پایین متحمل می شدند. اما شرکت سازنده با تولید یک محصول جدید به نام NVR دوربین های IMOU این مشکلات را رفع کرده و این قابلیت را داراست تا هارد هایی با ظرفیت تا 8 ترابایت را به آن متصل کنید.ضمن اینکه این امر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بصورت همزمان تا 8 دوربین بدون سیم را مدیریت و کنترل نمایید، محصولات دوربین مداربسته آیمو یکی از با کیفت ترین سیستم های دوربین مداربسته موجود در بازار می باشد.

ضبط کننده بی سیم IMOU NVR 1108HS-W-S2 برای ضبط ویدیو و ایمن سازی خانه یا محل کار شما استفاده می شود. بدون استفاده از کابل شبکه، دوربین ها از طریق Wi-Fi به ضبط کننده متصل می شوند و میتوانند آزادانه در هر گوشه ای قرار گیرند. از دیگر ویژگی های این دستگاه دی وی ار آیمو می توان به داشتن دو آنتن خارجی با قدرت سیگنال دهی تا 100 متر را اشاره نمود.

ان وی ار ایمو مدل NVR1108HS-W-S2

رمزگشایی 1080P


با استفاده از تراشه رمزگشایی پیشرفته، ضبط بی‌سیم می‌تواند ضبط‌های 1080P FHD را در زمان واقعی رمزگشایی کند.

 

فشرده‌سازی هوشمند با فناوری H.265 


سیستم هوشمند H.265 در این دستگاه ضبط تصاویر 8 کانال ، کیفیت ویدیو را بدون ایجاد تغییر ضبط می نماید و در عین حال پهنای باند انتقال و ظرفیت ذخیره‌ سازی داده‌ها را به شدت کاهش می‌دهد که باعث افزایش مدت ذخیره سازی تصاویر می شود.

 

تنظیم آسان


ضبط بی سیم و دوربین ها پس از روشن شدن به طور خودکار جفت می شوند و نیازی به تنظیمات سخت و پیچیده دی وی آر های دیگر برند ها نیست. برای افزودن یک دوربین جدید به سیستم، تنها با یک کلیک نیاز دارید تا آن را به سیستم خود اضافه کنید.

نصب اسان

اتصال بی سیم قابل اعتماد


ضبط کننده بی سیم آیمو مدل NVR 1108HS-W-S2 دارای فناوری Camera Repeater است که امکان اتصال بی سیم قابل اعتماد را حتی برای انتقال از چندین دیوار یا در برد طولانی بیش از 100 متر فراهم می کند. این به این معنی است که این دستگاه همواره امواجی را بصورت پی در پی ارسال می نماید تا در فواصل طولانی بین دوربین و ان وی ار تداخلی ایجاد نمی شود.

 

مکالمه دوطرفه


این ویژگی این امکان را به کاربر می دهد تا بوسیله تلفن همراه و دوربین وایرلس یک مکالمه دو طرفه برقرار نماید.

مکالمه دوطرفه

استفاده از پروتکل Onvif


قبل از معرفی پروتکل ONVIF، دوربین‌ها و ضبط کننده تصاویر که توسط شرکت‌های مختلف تولیدشده بودند توانایی برقراری ارتباط با یکدیگر را نداشتند. همین امر موجب می‌شد که مصرف‌کنندگان وادار به استفاده از محصولات یک برند به‌صورت انحصاری شوند و همین امر محدودیت بسیار زیادی ایجاد می کرد.

ONVIF کوتاه شده عبارت Open Network Video Interface Forum ، که به معنی انجمن ارتباط باز ویدیو (نظارت تصویری) تحت شبکه است. این سازمان به عنوان رابطی بین دوربین های IP با سیستم های مدیریت تصویر VMS شناخته می شود و حتی می تواند ارتباط چندین دوربین را با NVR از برند متفاوت و یا ارتباط چند NVR از برندهای متفاوت را برقرار کند.

فناوری ONVIF

ویژگی ها

  • دریافت تصاویر دوربین مداربسته تحت شبکه وایرلس یا  باسیم
  • اتصال دوربین به دستگاه بدون نیاز به وای فای خارجی
  • اتصال خودکار دوربین به دستگاه
  • پشتیبانی از هارد تا ۸ ترابایت
  • ذخیره سازی در فضای ابری
  • دارای دو آنتن خارجی و دریافت تصاویر تا ۱۰۰ متر بدون مانع
  • فشرده سازی H265
  • قابلیت استفاده از برنامه IMOU بر روی موبایل و کامپیوتر
  • خروجی نمایش HDMI و VGA
  • پشتیبانی از Onvif

 

نمای دستگاه

دید جلو و عقب دستگاه

 

دانلود کاتالوگ دستگاه 8 کانال وایرلس آیمو NVR-1108HS-W-S2

 

گارانتی

این دستگاه ضبط تصاویر آیمو دارای گارانتی 25 ماهه شرکت فراگستر الکترونیک نماینده رسمی برند داهوا و آیمو در ایران می باشد که خیال شما را از بابت اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش راحت می نماید، برای خرید انواع دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصاویر با کارشناسان دو بی کا تماس حاصل فرمایید.

 



پرسش و پاسخ NVR1108HS-W-S2
ارسال پرسش