رکوردر 4 کاناله داهوا
رکوردر 4 کاناله داهوا

XVR داهوا 4K مدل DH-XVR5104HS-4k (4 کانال)

  • پشتیبانی از کیفیت 8 مگاپیکسل
  • فرمت فشرده سازی H.265+
  • ضبط تصاویر با فرمت 4K
  • دستگاه ضبط تصایر 4 کاناله داهوا XVR5104HS-4K با پشتیبانی از 8 دوربین IP و 4 دوربین HDCVI یا AHD پشتیبانی از دوربین های با کیفیت 8 مگاپیکسل
4,190,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

ضبط کننده تصاویر داهوا مدل DH-XVR5104HS-4KL-i3

یکی از عمده ترین اشتباهاتی که کاربران در هنگام خرید دستگاه ضبط کننده تصاویر دوربین مداربسته انجام می دهند انتخاب رکوردر نامناسب برای دوربین های مداربسته می باشد. به این صورت که برای دوربین های بالای 4 مگاپیکسل باید از دستگاه های 4K استفاده نمود تا بهترین تصویر و کیفیت را در اختیار داشته باشید. ایکس وی ار 4 کانال داهوا DH-XVR5104HS-4K دارای ضبط حداکثری کیفیت 4K می باشد که می تواند بهترین انتخاب برای خریدارانی که به دنبال بهترین کیفیت هستند باشد. DH-XVR5104HS-4KL-i3 دارای 4 درگاه ورودی ویدئو جهت اتصال 4 دوربین که از نوع BNC می باشد.این محصول قادر است تکنولوژی های Analog، HDCVI ،TVI،CVBS و AHD را بخوبی پشتیبانی کند و تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K را بر روی هر کانال پردازش نماید. در ادامه به بررسی امکانات این محصول پرفروش داهوا خواهیم پرداخت.

دستگاه رکوردر داهوا

قابلیت اتصال دوربین های تحت شبکه (IP)

با خرید دستگاه ضبط کننده ویدئویی داهوا مدل DH-XVR5104HS-4KL-i3 از قابلیت دوربین های آی پی  و از سادگی دوربین های آنالوگ لذت خواهید برد. این محصول با 4+4 پورت از دوربین های آی پی تا کیفیت ۸ مگاپیکسل نیز پشتیبانی میکند.

 

پشتیبانی از دوربین های میکروفون دار

دستگاه 4 کانال داهوا مدل XVR5104HS-4k از 1 کانال ورودی و 1 کانال خروجی صدا بهره‌مند است. از پورت ورودی صدای دستگاه برای اتصال دوربین مداربسته جهت ضبط صدای محیط می‌توان استفاده کرد. اگر از دوربین تحت شبکه صدادار در سیستم نظارتی خود استفاده می‌کنید، پس از اتصال آن به سوئیچ از طریق کابل شبکه صدا و تصویر همزمان ضبط خواهد شد و جای نگرانی نخواهد بود.

 

دستگاه هوشمند Wiz Sense داهوا

این محصول یک دستگاه ضبط تصویر هوشمند از سری Wiz Sense داهوا با توانایی بسیار بالا پشتیبانی از قابلیت‌هایی مانند تشخیص حرکت و تشخیص چهره با کمترین میزان خطا در ارسال آلارم است. کاهش آلارم‌های کاذب باعث افزایش کارایی نظارت و مدیریت می‌شود. دستگاه‌های سری Wiz Sense داهوا با قابلیت تفکیک و طبقه‌ بندی انسان از وسایل نقلیه می‌توانند به تشخیص حرکت با دقت بالا هستند. این دستگاه دی وی آر روی 1 کانال قابلیت تشخیص چهره دارد.

ویز سنس

 

دارای منو OSD

در منو OSD شما به قابلیت های تایمر برای ضبط کردن ، تنظیم کیفیت تصاویر دریافتی ، قفل کردن دوربین در یک نقطه و تنظیم فرمت های ضبط دسترسی سریع را خواهید داشت.

 

پشتیبانی از فرمت های ذخیره سازی فشرده

دستگاه هایی که از H.265 و H.265 + پشتیبانی می کنند نسبت به دستگاه های معمولی دارای قیمت بیشتری هستند اما به همان نسبت مدت زمان خیلی بیشتری را بر روی یک هارد مشخص نگهداری می کنند و در نتیجه دیگر لازم نیست هارد دیسک های با ظرفیت بسیار بالا و قیمت های فضایی تهیه کنید  و از این لحاظ مقرون به صرفه خواهند بود.

 

SMD PLUS

با وجود قرارگرفتن این محصول در سری WizSense داهوا، تمامی کانال‌ها از کدینگ هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از تکنولوژی SMD plus، می توان داده های مربوط به انسان و وسایل نقلیه را تفکیک کرد و امکان جست و جوی سریع برای کاربران در بازپخش را فراهم می سازد. اینترنت اشیا و مجموعه امکانات مختص POS فروشگاهی از دیگر ویژگی‌های این سری است.

قابلیت تشخیص حرکت (motion detection) به عنوان یکی از ویژگی های مهم دیگری که با خرید دستگاه ضبط کننده ویدئویی داهوا مدل DH-XVR5104HS-4KL-i3 فراهم می شود، می تواند تغییرات صورت گرفته در یک تصویر را در مقایسه با تصویر قبلی تشخیص دهد. اگر دستگاه را روی حالت motion detection قرار دهید، تنها پس از تشخیص حرکت و جسم متحرک شروع به ضبط می کند.

تشخیص چهره

قابلیت P2P

با توجه به قابلیت P2P در دستگاه‌های DVR داهوا می‌توانید با اتصال مودم به این دستگاه از انتقال تصویر رایگان آن بهره‌مند شده و با نصب یکی از نرم افزار‌های انتقال تصویر داهوا( برای اندروید GDMSS و iDMSS برای ios) روی گوشی هوشمند خود تصاویر را از راه دور مشاهده کنید.

 

 

قابلیت تشخیص صورت

 به وسیله ی این قابلیت می توانید چهره افراد مشخصی را که در دیتا بیس خود ذخیره کرده اید شناسایی کند. این قابیلت به کمک هوش مصنوعی میتواند ۱۰ چهره ای که شما درون دیتا بیس خود ذخیره کرده اید شناسایی کند و نام ، جنسیت ، کد پرسنلی و سمت شخص را در تصویر نشان دهد.

تشخیص صورت

پشتیبانی از هارد تا ظرفیت 10 ترابایت

DH-XVR5104HS-4KL-I3 از یک عدد هارد SATA تا ظرفیت حداکثر 10 ترابایت پشتیبانی می نماید.

 

نمای پشت دستگاه

نمای پشت دستگاه

مشخصات فنی

  • ساپورت دوربین تا کیفیت 8 مگاپیکسل (4K)
  • قابل تبدیل به دستگاه ان وی آر تا 8 عدد دوربین تحت شبکه 8 مگاپیکسل
  • 1 کانال ورودی و 1 کانال خروجی صدا
  • خروجی HDMI – VGA – AV
  • فرمت ضبط  H265+
  • پشتیانی از 1 عدد هارد دیسک حداکثر 10 ترابایت
  • ضبط حساس به حرکت
  • سازگاری با سیستم عامل های ANDROID-IOS-MAC
  • دو عدد پورت USB 2.0 و یک عدد پورت RS485 (برای کنترل دوربین PTZ)
  • بدنه فلزی

 

خرید دستگاه ضبط کننده تصاویر داهوا

درصورتی که در انتخاب و خرید دستگاه های ضبط کننده DAHUA دچار تردید و شک شده اید و نمی توانید بهترین تصمیم را مناسب با دوربین های مداربسته و بودجه خود بگیرید می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید و از راهنمایی های آنان بهره مند شوید. محصولات دوربین مداربسته داهوا یکی از قابل اعتماد ترین برندها برای داشتن یک سیستم امنتی و نظارت تصویر برای مکان های چون منزل ، محل کار و فروشگاه و ... می باشد.



پرسش و پاسخ
  • امیرابوالحسنی چهارشنبه، 17 آبان 1402

    آیا میتوان روی این دستگاه usb wifi نصب کرد برای دوربین های وای فای؟؟؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، خیر بر روی DVR نمیشه USB WiFi نصب کرد بدلیل اینکه سیستم عامل این دستگاه ها لینوکس می باشد.

ارسال پرسش