رکوردر 8 کانال داهوا مدل DH-XVR5108HS-4KL-i3
رکوردر 8 کانال داهوا مدل DH-XVR5108HS-4KL-i3

XVR داهوا 8 کانال 4K داهوا مدل DH-XVR5108HS-4KL-i3

  • پشتیبانی از 8 دوربین تا کیفیت 8MP
  • کیفیت ضبط تصاویر 4K
  • قابلیت تشخیص چهره
  • دستگاه 8 کاناله داهوا 4K با پشتیبانی از 8 دوربین تا کیفیت 8MP و 16 عدد دوربین IP با کیفیت ضبط تصاویر 4K و قابلیت تشخیص چهره
7,620,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

ضبط کننده تصاویر داهوا مدل DH-XVR5108HS-4KL-i3

دستگاه 8 کانال XVR داهوا XVR5108HS-4KL-i3 ، با کیفیت نمایش و ضبط تصاویر با کیفیت 4k یکی از بروزترین و بهترین دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته می باشد برای کسانی که قصد دارند از دوربین های 4 مگاپیکسل تا 8 مگاپیکسل و استفاده نمایند، این دستگاه ها برای دوربین های با کیفیت ضمن اینکه می توانید از 16 دوربین تحت شبکه که به IP معروف هستند نیز به جای 8 دوربین استفاده نمایید. این دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته دارای امکانات فوق العاده و بروز دنیا می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود پس تا انتها با فروشگاه دو بی کا همراه باشید.

مشخصات فنی

مشخصات فنی

این دستگاه XVR داهوا بدلیل قرار گرفتن در دسته بندی حرفه ای داهوا دارای بیشترین امکانات رفاهی برای خریداران هست که در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

 

تکنولوژی WizSense داهوا چیست ؟

تکنولوژی WizSense که توسط کمپانی Dahua راه اندازی شده است، مجموعه ای از محصولات گسترده AI را شامل می شود. این تکنولوژی بر مبنای هوش مصنوعی یا AI می باشد و با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق عملیات را انجام می دهد. تکنولوژی WizSense داهوا، می تواند انسان و وسایل نقلیه را در یک تصویر و یا یک دید با دقت بسیار بالایی تشخیص دهد و باعث می شود که کاربران بر اهداف واقعی تمرکز نمایند. بر اساس فناوری پیشرفته داهوا، WizSense تصاویر ویدویی را به صورت هوشمند و با سرعت بالا مورد ارزیابی قرار می دهد.

 

ویز سنس

 

ویژگی های تکنولوژی WizSense داهوا

  • این تکنولوژی با استفاده از تراشه AI و الگوریتم یادگیری عمیق، ویژگی های مختلفی را فراهم می کند و هشدارهای دقیقی را به منظور تفکیک انسان از وسیله نقلیه را فراهم می سازد.
  • در تکنولوژی WiSense داهوا، امکان فعال سازی (Smart Motion Detection) SMD Plus به آسانی فراهم می سازد. همانطور که ذکر شد این تکنولوژی امکان تفکیک انسان از وسایل نقلیه را فراهم می سازد. همچنین امکان تشخیص حرکت انسان از وسیله نقلیه را مقدور می سازد.
  • امکان تشخیص وقایع محیط، ارسال آلارام ها به صورت واقعی و در کم ترین زمان ممکن ( کم تر از 1 ثانیه)
  • تلفیق این تکنولوژی با دوربین های حرارتی، این امکان را فراهم آورده است تا محیط های نظامی و پالایشگاه هایی با دقت بالایی مورد نظارت قرار گیرند. همچنین این امکان فراهم می شود تا کنترل دقیقی تری نسبت به پیشگیری از آتش سوزی در سایر محیط ها صورت گیرد.
  • امکان جست و جو سریع در بازپخش با دقت 98%
  • صرفه جویی در پهنای باند بیش از 50% و همچنین امکان صرفه جویی در فضای ذخیره سازی
  • محافظت از حریم خصوصی و دفاع در برابر حملات، همچنین دارای تاییده TUV و UL
  • پیش بینی دقیق قبل از وقوع رویداد

 

 

قابلیت پشتیبانی از دوربین های میکروفون دار

از پورت ورودی صدای دستگاه برای اتصال دوربین مداربسته جهت ضبط صدای محیط می‌توان استفاده کرد. اگر از دوربین تحت شبکه صدادار در سیستم نظارتی خود استفاده می‌کنید، پس از اتصال آن به سوئیچ از طریق کابل شبکه صدا و تصویر همزمان ضبط خواهد شد و جای نگرانی نخواهد بود.

 

تشخیص چهره در زمان واقعی

دستگاه ضبط XVR5108HS-4K-I3 با قابلیت تشخیص چهره افراد در زمان واقعی دارای ویژگی های تجزیه و تحلیل مشخصات فردی از جمله صورت , جنس ، سن ، حالت ، عینک ، سبیل ، همرا با ماسک دهان شناسایی کرده و با متادیتا ضبط میکند.

 

تشخیص چهره

 

Perimeter Protection

همراه با فناوری Perimeter Protection یا همان فناوری محافظت از محیط داهوا هشدارهای دروغین بر اساس نوع هدف (مانند سیم خاردار ، نفوذ ، حرکت سریع ، تشخیص پارکینگ و..) تشخیص و تا حد زیادی کاهش می یابد. سیستم را قادر می سازد تا برای اهداف اهداف ثانویه عمل کند. بهبود دقت هشدار.

 

SMD Plus

SMD Plus ، به عنوان Smart Motion Detection Plus شناخته می شود ، که با بارگذاری الگوریتم یادگیری عمیق ، دقت هشدار را تا حد زیادی بهبود می بخشد. دستگاه DVR داهوا XVR5108HS-4K-I3 به کمک قابلیت SMD plus می تواند اهدافی را که با توجه به نوع حرکتشان طبقه بندی کند و زنگ هشدار تشخیص حرکت را که توسط اهداف غیرمرتبط تحریک می شود فیلتر کند تا زنگ خطر موثر و دقیق را تحقق بخشد.

 

تکنولوژی اس ام دی

فناوری فشرده سازی تصاویر

XVR5108HS-4K-I3 با بهره بردن از فناوری Smart Codec +H.265 می تواند در مقایسه با سیستم فشرده سازی تصویر H.264 میزان بیت و میزان ذخیره سازی را تا ۹۰٪ کاهش دهد.

 

فضای ذخیره سازی

این دستگاه 8 کانال داهوا قادر است از 1 هارد تا ظرفیت ۱۰ ترا بایت پشتیبانی کند. هارد دستگاه داهوا باید به صورت SATA باشد و از طریق کابل های SATA داخل دستگاه متصل می شود.

 

پشتیبانی از دوربین های اسپید دام

این دستگاه پورت RS485 هم دارد که برای کنترل دوربین‌های گردان و پی تی زد از آن استفاده می‌شود و برای اتصال مانیتور به ویدئو رکوردر از هر یک از پورت‌های VGA و HDMI می‌توانید استفاده کنید. دستگاه XVR داهوا 8 کانال مدل XVR5108HS-4K-I3 دو پورت USB هم دارد که برای اتصال موس و فلش کاربرد دارند.

 

انتقال از راه دور

سیستم HDCVI از حداکثر انتقال مسافت طولانی از طریق کابل کواکسیال و UTP پشتیبانی می کند. ۷۰۰ متر برای۴K / 4MP و ۸۰۰ متر برای ۱۰۸۰p و ۱۲۰۰ متر برای ۷۲۰p.

 

قابلیت P2P

با توجه به قابلیت P2P دستگاه‌های داهوا می‌توانید با اتصال مودم به این دستگاه از انتقال تصویر رایگان آن بهره‌مند شده و با نصب یکی از نرم افزار‌های انتقال تصویر داهوا( برای اندروید GDMSS و iDMSS برای ios) روی گوشی هوشمند خود تصاویر را از راه دور مشاهده کنید.

 

ابعاد ضبط کننده داهوا

ابعاد دستگاه

 

ورودی و خروجی های دستگاه

ورودی و خروجی



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش