رکوردر 8 کانال داهوا مدل XVR1B08H-I
رکوردر 8 کانال داهوا مدل XVR1B08H-I

دستگاه ضبط کننده 8 کانال داهوا مدل XVR1B08H-I

  • دستگاه 8 کانال سری اقتصادی
  • کیفیت ضبط تصاویر 1080P
  • پشتیبانی از یک هارد تا 16 ترابایت
  • دستگاه XVR داهوا سری اقتصادی با پشتیبانی از دوربین های با کیفیت Full HD یا 1080P و پشتیبانی از یک هارد تا 16 ترابایت
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگاه ایکس وی آر 8 کانال داهوا مدل XVR1B08H-I

یکی از جدیدترین دستگاه های ضبط کننده تصاویر DAHUA مدل XVR1B08H-I می باشد که از سری محصولات Cooper یا اقتصادی این کارخانه بشمار می رود که قیمت بسیار ارزان و بصرفه ای دارد. داهوا همواره به عنوان یکی از غول های این صنعت شناخته می شود که در سراسر جهان نمایندگی فروش دارد و با عرضه فناوری های بروز و منحصر بفرد کاربران را شگفت زده می نماید. این دستگاه 8 کاناله دارای امکاناتی از قبیل پشتیبانی از دوربین تا کیفیت 4 مگاپیکسل، قابلیت ضبط تصویر با رزولوشن دو مگاپیکسل، قابلیت فرمت ذخیره سازی H.265+/H.265، قابل تبدیل به 12 عدد دوربین تحت شبکه 6 مگاپیکسل، قابلیت ساپورت ۱ عدد هارد تا ظرفیت 16 ترابایت، دو عدد پورت یو اس پی و  انتقال تصویر رایگان به گوشی همراه اشاره کرد.

مشخصات فنی

 

تکنولوژی WizSense داهوا چیست ؟

تکنولوژی WizSense که توسط کمپانی Dahua راه اندازی شده است، مجموعه ای از محصولات گسترده AI را شامل می شود. این تکنولوژی بر مبنای هوش مصنوعی یا AI می باشد و با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق عملیات را انجام می دهد. تکنولوژی WizSense در دوربین های مداربسته داهوا، می تواند انسان و وسایل نقلیه را در یک تصویر و یا یک دید با دقت بسیار بالایی تشخیص دهد و باعث می شود که کاربران بر اهداف واقعی تمرکز نمایند. بر اساس فناوری پیشرفته داهوا، WizSense تصاویر ویدویی را به صورت هوشمند و با سرعت بالا مورد ارزیابی قرار می دهد.

ویز سنس

ویژگی های تکنولوژی WizSense داهوا

  • این تکنولوژی با استفاده از تراشه AI و الگوریتم یادگیری عمیق، ویژگی های مختلفی را فراهم می کند و هشدارهای دقیقی را به منظور تفکیک انسان از وسیله نقلیه را فراهم می سازد.
  • در تکنولوژی WiSense داهوا، امکان فعال سازی (Smart Motion Detection) SMD Plus به آسانی فراهم می سازد. همانطور که ذکر شد این تکنولوژی امکان تفکیک انسان از وسایل نقلیه را فراهم می سازد. همچنین امکان تشخیص حرکت انسان از وسیله نقلیه را مقدور می سازد.
  • امکان تشخیص وقایع محیط، ارسال آلارام ها به صورت واقعی و در کم ترین زمان ممکن ( کم تر از 1 ثانیه)
  • تلفیق این تکنولوژی با دوربین های حرارتی، این امکان را فراهم آورده است تا محیط های نظامی و پالایشگاه هایی با دقت بالایی مورد نظارت قرار گیرند. همچنین این امکان فراهم می شود تا کنترل دقیقی تری نسبت به پیشگیری از آتش سوزی در سایر محیط ها صورت گیرد.
  • امکان جست و جو سریع در بازپخش با دقت 98%
  • صرفه جویی در پهنای باند بیش از 50% و همچنین امکان صرفه جویی در فضای ذخیره سازی
  • محافظت از حریم خصوصی و دفاع در برابر حملات، همچنین دارای تاییده TUV و UL
  • پیش بینی دقیق قبل از وقوع رویداد

 

فناوری تشخیص هوشمند(SMD PLUS)

یکی از پرکاربرد ترین قابلیت های محصولات XVR داهوا ، ضبط براساس موشن دتکشن (Motion Detection) می‌باشد. در این نوع ضبط، در صورتی که در زاویه دید دوربین مداربسته حرکتی رخ دهد، دوربین آن را تشخیص داده و دستگاه رکوردر داهوا شروع به ضبط می کند.

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران مواجهند قیمت بالای هارد های با ظرفیت بالا و پر شدن زود هنگام هارد های کم حجم تر به علت ضبط مداوم توسط رکوردر می باشد. با قابلیت موشن به جای اینکه ضبط بصورت دائمی و همیشگی انجام شود و ظرفیت هارد سریع‌تر پر شود، فقط در لحظاتی که حرکتی باشد این کار انجام شده و دیگر معضل کمبود فضا و پاک شدن فیلم های قدیمی تر را نخواهیم داشت.

فناوری smd

 

قابلیت اتصال به گوشی همراه

با توجه به قابلیت P2P دستگاه‌های داهوا می‌توانید با اتصال مودم به این دستگاه از انتقال تصویر رایگان آن بهره‌مند شده و با نصب یکی از نرم افزار‌های انتقال تصویر داهوا( برای اندروید GDMSS و iDMSS برای ios) روی گوشی هوشمند خود تصاویر را از راه دور مشاهده کنید.

 

استفاده از فرمت H.265+

پشتیبانی از فرمت H.265+ از دیگر مشخصات این دستگاه ایکس وی آر داهوا است. فشرده‌سازی تصاویر با استفاده از این فرمت باعث کاهش حجم داده‌های ویدئویی و کاهش پهنای باند مصرفی دستگاه می‌شود و در نتیجه مدت زمان بیشتری می‌توان از ظرفیت هارد برای ذخیره‌سازی تصاویر استفاده کرد.

 

پشتیبانی از دوربین های 2 مگاپیکسل

دستگاه 8 کانال DAHUA مدل XVR1B08H-I قابلیت ساپورت انواع دوربین های HD با تکنولوژی های HDCVI-HDTVI-AHD  تا 2 مگاپیکسل (1080*1920) و انواع دوربین های انالوگ با تکنولوژی (CVBS) را دارد. البته این دستگاه علاوه بر ساپورت 8 عدد دوربین اچ دی یا انالوگ می تواند 2 عدد دوربین تحت شبکه IP  تا کیفیت 6 مگاپیکسل و با پهنای باند 64Mbps را پشتیبانی کند.

 

قابلیت پشتیبانی از دوربین های میکروفون دار

از پورت ورودی صدای دستگاه برای اتصال دوربین مداربسته جهت ضبط صدای محیط می‌توان استفاده کرد. اگر از دوربین تحت شبکه صدادار در سیستم نظارتی خود استفاده می‌کنید، پس از اتصال آن به سوئیچ از طریق کابل شبکه صدا و تصویر همزمان ضبط خواهد شد و جای نگرانی نخواهد بود.

 

فضای ذخیره سازی

این دستگاه 8 کانال داهوا قادر است از 1 هارد تا ظرفیت 16 ترا بایت پشتیبانی کند. هارد دستگاه داهوا باید به صورت SATA باشد و از طریق کابل های SATA داخل دستگاه متصل می شود.

 

ورودی و خروجی های دستگاه

ورودی و خروجی

 

نکته بسیار مهم

یکی از نکاتی که ممکن از فروشندگان به شما نگویند و شما نیز از آن بی اطلاع باشید این است که دستگاه های معمولی که در مدل آنها 4K وجود ندارد فقط می توانند تا کیفیت 2 مگاپیکسل را ذخیره نمایند. این بدان معنی است که حتی اگر دوربین شما دارای 4 مگاپیکسل نیز باشد باز کیفیت ذخیره شده در هارد همان 2 مگاپیکسل بوده. لذا درصورتیکه می خواهید از دوربین های بالای 2 مگ استفاده کنید پیشنهاد می کنیم حتما از رکوردر های 4K تهیه نمایید تا متضرر نشوید. قیمت این ایکس وی ار های نسبت به مدل های معمولی قیمت بسیار بالاتری دارند پس درصورتیکه نمیخواهید هزینه بالایی را پرداخت کنید از دوربین های 2MP با XVR کوپر استفاده کنید.

 

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش