برق اضطراری دوربین مداربسته آنیک 20 آمپر
برق اضطراری دوربین مداربسته آنیک 20 آمپر

یو پی اس UPS دوربین مداربسته آنیک 20 آمپر

  • 7 خروجی برای دوربین و 2 خروجی برای دستگاه ضبط
  • مناسب برای تامین برق 30 دوربین و 2 دستگاه ضبط
  • جایگزاری 3 باتری 7 آمپر یا 2 باتری 9 آمپر در دخل جعبه
  • دارای مدار تثبت کننده ولتاژ
  • قطع خودکار خروجی با پایین آمدن ولتاژ باتری
  • خروجی برای اتصال به مودم ، سوئیچ و وسایل ضروری
  • تنظیم کردن جریان شارژ باتری
  • دارای دو تغذیه سوئیچینگ 15 و 10 آمپر
  • خروجی 5 آمپر برای شارژ باتری با اتصال باتری توان نامحدود
  • 36 ماه گارانتی برد
7,120,000 تومان
5%
6,764,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Anik UPS 20A-12V

برق اضطراری (یو پی اس) آنیک مدل 20 آمپر

برق اضطراری آنیک 20 آمپر را می توان قوی ترین و آپشن دار ترین دستگاه این شرکت نام برد که بدلیل پشتیبانی از 7 دوربین مداربسته به همراه 2 دستگاه دی وی آر و یک خروجی مودم به یکی از پرفروش ترین UPS های این حوزه تبدیل گشته است. آنیک الکترونیک کویر یزد یکی از تولید کنندگان موفق در زمینه دزدگیر اماکن می باشد که بصورت تخصصی در این موضوع فعالیت می نماید و دستگاه یو پی اس آنیک را می توان جدید ترین تولید آین کارخانه دانست که به منظور تأمین برق مورد نیاز سیستم در هنگام قطع برق مورد استفاده قرار میگیرد و به همین خاطر به یکی از ملزومات مهم و اساسی بشمار می رود. از امکانات رفاهی و ویژگی های بارز این محصول می توان به قابلیت جایگذاری 3 باتری7 آمپر یا 2باتری 9 آمپر در داخل جعبه، خروجی 5 آمپر برای شارژ باتری با اتصال باتری با توان نامحدود،تنظیم کردن جریان شارژ باتری، قطع خودکار خروجی با پایین آمدن ولتاژ باتری، مدارتثبیت کننده ولتاژ، دو تغذیه سوییچینگ 30 و 5 آمپر مجزا، جنس بدنه فلزی و مقاوم و ضمانت نامه 36 ماهه اشاره نمود که می تواند خرید این باتری UPS دوربین مداربسته را ارزشمند و بصرفه نماید.

یو پی اس انیک

مدت زمان برق اضطراری

پارامتر های گوناگونی وجود دارد که می تواند در تعیین میزان شارژ باتری یو پی اس تاثیر گذار باشند که از مهم ترین آن باید به مواردی نظیر کیفیت باتری، طول عمر مفید آن و تنظیمات مربوط به دوربین مداربسته اشاره نمود بطوریکه درصورت استفاده از سیستم موشن یا تشخیص حرکت مقدار بیشتری برای استفاده از برق اضطراری (UPS) خواهید داشت. اما بصورت کلی و در حالت طبیعی با اتصال 3 عدد باتری 7 آمپر قادر خواهید بود تا تعداد هفت عدد دوربین را به همراه DVR و مودم طی مدت زمان 2 ساعت روشن نگه دارید و این مدت زمان مناسبی برای برطرف شدن مشکل قطعی برق به ویژه در تابستان به حساب می آید.

برد ups برق اضطراری آنیک

قیمت باتری یو پی اس 20 امپر آنیک

قیمت باطری یو پی اس 20 آمپر آنیک بدلیل امکانات بسیار بیشتر نسبت به یو پی اس 15V-12A آنیک بیشتر بوده و همچنین برای ساختمان ها و محیط هایی با تعداد دوربین بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. تنظیم نمودن جریان شارژ باتری بوسیله نمایشگر سون سگمنت و یا بدنه فلزی بجای استفاده از باکس پلاستیکی و تعداد خروجی های بیشتر از عوامل موثر در بالا تر بودن هزینه نهایی این دستگاه می باشد. درصورت نیاز به این کالا می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید و تکمیل اطلاعات فردی در سریع ترین زمان در هر نقطه کشور درب منزل تحویل بگیرید. همکاران فروشگاهاینترنتی دو بی کا آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی می باشد.

 

لوازم جانبی داخل بسته بندی



پرسش و پاسخ Anik UPS 20A-12V
ارسال پرسش