دربازکن تصویری c42tmi
دربازکن تصویری c42tmi

آیفون تصویری حافظه دار نماوا C42TMI

  • دارای ارتباط داخلی (اینترکام)
  • دارای حافظه عکسبردای و ضبط فیلم
  • امکان اتصال به دو پنل تصویری
2,216,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 30 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دربازکن تصویری حافظه دار نماوا C42TMI

نماوا یکی از جدیدترین شرکت های تولید کننده آیفون تصویری و جک پارکینگی بشمار می رود که توانسته طی مدت زمان کم حضور در بازار، خود را به عنوان یک رقیب سرسخت برای برند های مشهور این حوزه معرفی نماید. دربازکن تصویری حافظه دار نماوا C42TMI دارای صفحه نمایشگر 4.3 اینچی با کلید های لمسی است. این نمونه مدل حافظه دار دربازکن تصویری C42T بشمار می رود و به مراتب امکانات کامل تری نیز به مشتری عرضه می کند. نمایشگر رنگی 4/3 اینچ با تکنولوژی LED، ارتباط با نگهبانی، صفحه کلید لمسی، امکان اتصال به دو پنل بیرونی، مجهز به سوئیچر هوشمند داخلی، امکان اتصال به  دوربین مدار بسته، امکان تنظیم ملودی با 20 زنگ متفاوت، امکان فرمان به جک پارکینگ و آسانسور، مجهزبه سنسور حساس به حرکت (موشن)، ارتباط داخلی بین واحدها به صورت محرمانه، دارای قابلیت ضبط فیلم با صدا و عکس برداری، امکان نصب کارت حافظه باامکان پشتیبان گیری، امکان تنظیم رنگ، روشنایی و درخشندگی صفحه نمایش بخشی از ویژگی های این دستگاه می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

مشخصات

مشخصات ظاهری Namava C42TMI

یکی از تفاوت های ظاهری در بین مدل های بی حافظه و با حافظه اضافه شدن یک کلید لمسی است که برای مشاهده تصاویر ضبط شده به کار می رود . استفاده از کلید های لمسی و قرار گرفتن آن در سمت راست نمایشگر حس لوکس بودن را به خوبی منتقل می نماید. روشن نمودن صفحه نمایش، بازکردن درب و اتصال به پنل دوم و مشاهده تصاویر در حافظه با این 4 کلید لمسی مدیریت و کنترل می شوند. در کنار آن یک مانیتور 4.3 اینچی باکیفیت قرار دارد که تصاویر شفاف و واضحی را به کاربر ارائه می نماید. در قسمت سمت چپ بدنه گوشی قرار گرفته است که اندازه بزرگ تر و کشیده تر آن و بیرون زدگی آن باعث خوش دست شدن آن میشود. در آخر نیز حک شدن نام کارخانه بر روی بدنه اصالت کالا را تضمین می نماید.

 

مشخصات فنی

در ادامه به بررسی و امکانات این دستگاه خواهیم پرداخت و شمارا از آن مطلع خواهیم نمود.

 

حافظه آیفون تصویری نماوا مدل C42TMI

اگر دقت کنید در نام این آیفون تصویری از حرف M استفاده شده است که این نماد بیانگر حافظه داربودن این محصول میباشد و شما میتوانید با توجه به این قابلیت تصاویر و فیلم های دلخواه خود را ذخیره کنید و از جمله قابلیت منحصربه فرد دیگری که میتوان به آن اشاره کرد مجهز بودن آیفون تصویری نماوا C42TMI به سنسور حرکتی است که میتواند حرکت هر شخص یا موجودی را که از جلوی پنل میگذرد بصورت عکس یا فیلم یا صدا که شمااین اختیار را داریدکه نوع آن را در بخش تنظیمات تعیین کنید و تغییر دهید،بطور کاملا اتوماتیک تهیه و ثبت کند.

دربازکن نماوا

ارتباط داخلی (اینترکام)

ازجمله ارتباطاتی که این درب بازکن تصویری دارد می توان به قابلیت ارتباط با واحد نگهبانی و ارتباط داخلی با واحدهای درون ساختمان اشاره کرد. 

 

قابلیت اتصال به پنل دوم

اگر به مانیتور آیفون تصویری نگاه کنید دو خروجی را درپشت این آیفون تصویری میبینید که نشان دهنده ی قابلیت اتصال به دو پنل آیفون تصویری می باشد که این ویژگی برای ساختمان ها و بناهایی که دارای دو درب ورودی هستند متناسب میباشد . همچنین میتوان آن را به یک دوربین مداربسته متصل کرد که تصاویر هرکجای ساختمان را که بخواهید در اختیار داشته باشید.

 

امکان فرمان به جک پارکینگ و آسانسور

با استفاده از این آیفون تصویری نماوا امکان باز کردن جک پارکینگی و همچنین فراخوان آسانسور وجود دارد که کاربر می تواند از این ویژگی برای آسایش و رفاه خود استفاده نماید.

 

تنظیم روشنایی و زنگ ملودی 

دربازکن C42TMI نماوا تنظیماتی را در اختیار خریداران قرار می دهد که آنها می توانند نسبت به سلیقهی خود آنهارا شخصی سازی نمایند. تنظیم میزان شدت روشنایی و رنگ تصویر و همچنین تنظیم ملودی از بین 20 آهنگ برای زنگ یکی از این موارد است.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش