برد مدار کنترل جک سوزوکی رز rose
برد مدار کنترل جک سوزوکی رز rose

برد مدار فرمان جک سوزوکی مدل رز ROSE

  • برد جک سوزوکی
  • 220 ولت
  • 18 ماهه
  • برد مدارفرمان جک بازویی رز 220 ولت برای انواع جک های تک لنگه و دو لنگه
موجود نیست
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

برد جک پارکینگی سوزوکی رز

برد جک سوزوکی رز (Rose) یکی از کامل ترین و قیمت مناسب ترین برد جک درب اتوماتیک موجود در بازار است که به دست مهندسین ایرانی طراحی و توسط بروز ترین ماشین آلات تولید شده است. این مدار کنترل جک برقی که در جک پارکینگی سوزوکی استفاده می شود قابلیت های خود را به خوبی نشان داده بطوری که عمده جک پارکینگی تولیدی کمپانی سوزوکی با این برد به بازار ارائه می گردد.

این محصول دارای ویژگی های بی شماری است که از مهمترین آنها می توان به مدار فرمان ۲۲۰ ولت ۴ سرعته دیجیتال مخصوص جک اتوماتیک بازویی، قابلیت تنظیم زمان دوم برای هر یک از جک ها، تنظیم باز و بسته شدن هر جک به صورت جداگانه، تنظیم باز شدن درب به صورت تک لنگه و یا دو لنگه، فست کلوز( بسته شدن سریع درب پس از گذر خودرو از جلو چشمی)، دارای ترمینال کلید فشاری، قابلیت تنظیم زمان بسته شدن اتوماتیک، حرکت نرم در ابتدا و انتهای کورس، قابلیت تنظیم تمام اتوماتیک فقط با ریموت کنترل، قابلیت اتصال به قفل برقی، استاندارد حفاظتی IP55 و گارانتی 18 ماهه اشاره نمود.

 

قابلیت ها برد جک سوزوکی

  • مدار فرمان ۲۲۰ ولت ۴ سرعته دیجیتال مخصوص جک اتوماتیک بازویی
  • قابلیت تنظیم زمان دوم برای هر یک از جک ها
  • تنظیم باز و بسته شدن هر جک به صورت جداگانه
  • تنظیم باز شدن درب به صورت تک لنگه و یا دو لنگه
  • فست کلوز( بسته شدن سریع درب پس از گذر خودرو از جلو چشمی)
  • قابلیت تنظیم زمان بسته شدن اتوماتیک
  • حرکت نرم در ابتدا و انتهای کورس
  • قابلیت تنظیم تمام اتوماتیک فقط با ریموت کنترل
  • قابلیت اتصال به قفل برقی

 

 

برد رز سوزوکی

مشخصات فنی

در ادامه به مهمترین شاخصه های این برد کنترل ROSE خواهیم پرداخت و به صورت مختصر درباره آن شرح خواهیم داد پس تا انتها ما را همراهی بفرمایید.

 

مدار فرمان مغز متفکر جک برقی!

یکی از اصلی ترین بخش ها و تجهیزات یک سیستم برقی مدار کنترل آن است که اصطلاحا به آن UNIT CONTROL نیز می گویند . دلیل اینکه به آن مغز سیستم می گویند این است که همه دستور ها و واکنش ها توسط او صادر می شود و دقت برنامه ریزی اوست که دقت کل سیستم را مشخص می نماید .پس باید در هنگام خرید برد مدار فرمان جک پارکینگ بسیار دقت داشت.

 

ریموت کنترل

ریموت کنترل قابل استفاده برای این برد بر مبنای فرکانس MHZ433 می باشد. شایان ذکر است تعداد حافظه جهت لرن کردن ریموت 36عدد می باشد و قابلیت کار با ریموت های کد لرنینگ و هاپینگ کد را دارا می باشد. پس در صورتی که نیاز به تهیه ریموت جک پارکینگ دارید می بایست به این نکته دقت نمایید که فرکانس قابل پشتیبانی از این برد 433 مگاهرتز بوده و نباید از ریموت هایی با فرکانس بالاتر یا پایین تر استفاده نمایید.

 

قابل استفاده برای درب های تک لنگه

این مدار کنترل علاوه بر پشتیبانی از جک های دو لنگه قادر است تا درب پارکینگ تک لنگه که دارای یک لنگه درب و یک جک بازویی هستند را کنترل و مدیریت نماید.

 

فست کلوز(FAST CLOSE)

یکی از عمده ترین مشکلاتی که ساکنین یک ساختمان با آن مواجه هستند و آن ها را بسیار کلافه و آزار داده این است که افراد در هنگام ورود و یا خروج از پارکینگ فراموش می کنند که درب را ببندند و پس از خروج آنان درب همچنان باز می ماند. این امر قطعا امنیت ساختمان را تحت تاثیر قرار داده چرا که افراد سودجو و سارق همیشه منتظر این فرصت ها هستند. با خرید برد رز ROSE و فعال نمودن قابلیت فست کلوز  دیگر نگران این سری مشکلات نباشید چرا که این برد قادر به بسته نمودن خودکار در پارکینگ پس از خروج و یا ورود وسیله نقلیه می باشد.

 

قابلیت تنظیم سرعت جک در انتهای مسیر

حتما شما هم با این مشکل روبرو شده اید که در هنگام بسته شدن درب پارکینگ صدای بلندی از برخورد دو لنگه درب بر روی هم ایجاد می شود که بسیار ساکنین را آزرده خاطر می کند. این امر دیگر در این محصول قابل مشاهده نیست چراکه این این مدار دارای یک قابلیت ویژه است. سیستم تنظیم سرعت به شما کمک خواهد کرد تا جک ها در هنگام نزدیک شدن به انتهای مسیر سرعت خود را کاهش دهند و با آرام ترین حالت درب را ببندند.

 

قابلیت باز شدن بصورت تک لنگه

در بعضی از مواقع مانند عبور افراد و یا موتور از داخل پارکینگ نیازی به باز شدن کامل دو لنگه درب نیست . پس در این حالت می توان یکی از کلید های ریموت را بر روی حالت تک لنگه تنظیم نمود . با این عمل  باعث طول عمر دستگاه نیز خواهد شد.

 

نقشه سیم بندی برد رز

نقشه سیم بندی برد رز

 

 

 

گارانتی

شرکت تولید کننده برای جلب اعتماد مشتریان این محصول را با 18 ماه گارانتی عرضه می نماید تا کاربران نگرانی از این بابت نداشته باشند.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش