جک تک لنگه پرایم مدل کاستومایز اکو - Prime Customize ECO
جک تک لنگه پرایم مدل کاستومایز اکو - Prime Customize ECO

جک تک لنگه پرایم مدل کاستومایز اکو - Prime Customize ECO

  • جک برقی دارای شفت بلند 60 سانتی متری
  • توان جابجایی درب تا حداکثر 600 کیلوگرم و 4 متر
  • دارای گارانتی و خدمات 3 ساله برند یال
  • سیستم عملکرد الکترومکانیک
  • بدنه بسیار مقاوم با طراحی جدید
  • مجهز به قفل برقی پارکینگی
  • عملکرد با برق 220 ولت
11,600,000 تومان 11,300,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Prime Customize ECO

جک تک لنگه پرایم مدل کاستومایز اکو - Prime Customize ECO

جک تک لنگه یال پرایم کاستومایز اکو (Prime Customize ECO) یکی از گذینه های قدرت مند برای جابجایی درب های تک لنگه با وزن نسبتا بالا می باشد برخلاف درب های دولنگه و کشویی که مدل های مختلف و متنوعی از جک پارکینگی برای آن ها وجود دارد، مدل های محدود تری از جک های تک لنگه موجود می باشد. موتور درب برقی تک لنگه پرایم از برند جک برقی یال در سه مدل زیر موجود می باشد؛ که بسته به وزن و ابعاد درب می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. البته در صورت بروز هرگونه سوال و نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان فروش دوبی کا تماس بگیرید تا مدل مناسب درب منزل شمارا به شما معرفی نمایند. سه مدل مطرح درب تک لنگه به نام های زیر می باشند:

  • پرایم کاستومایز
  • پرایم هیرو
  • پرایم کاستومایز اکو

 

ویدیوی نصب شده ی جک تک لنگه پرایم مدل کاستومایز اکو - Prime Customize ECO

 

جک پرایم کاستومایز اکو؛ مناسب درب های 600 کیلوگرمی

این مدل از موتور های درب برقی مناسب درب هایی با حداکثر وزن 600 کیلو گرم می باشد. اغلب منازل و ساختمان ها در ایران، وزن به مراتب کمتری در حدود 200-500 کیلو دارند که این موتور برقی قدرتمند به آسانی جوابگوی این وزن از درب می باشد. همچنین این موتور تک لنگه می تواند تا 4 متر طول درب را نیز جوابگو باشد.

 

تشخیص برخورد جک پارکینگی با مانع

جک پارکینگی پرایم کاستومایز اکو دارای یک جفت چشمی فوتوسل میباشد که با نور مادون قرمز کار میکند ، این فناوری در زمان بسته شدن درب ورودی اگر فردی از بین درب عبور کند عملیات ترمز گیری انجام میشود تا مانع برخورد درب با فرد یا اتومبیل شود. زمانی که جک با مانعی برخورد می کند دیگر حرکت نمی کند و ثابت در جایش باقی می ماند ولی مدار فرمان به دینام آن انرژی الکتریکی را ارسال می کند و با توجه به عدم حرکت این انرژی به صورت تلفات گرمایی از دینام جک خارج می شود و این افزایش دمای کابل ها و آمپر کشیدن تسط مدار فرمان جک پارکینگی تشخیص داده می شود و در نتیجه فرمان توقف و حرکت در مسیر مخالف صادر می شود. با توجه به اینکه نیاز است اندکی زمان سپری شود تا مدار گرمای ایجاد شده را تشخیص بدهد این سیستم اندکی کند است و در حدود 2 ثانیه زمان می برد تا درب ها در جهت عکس شروع به حرکت کنند.

 

مقایسه با برندهای خارجی در میزان تردد جک کاستومایز پرایم مدل اکو

جک پرایم Prime را اگر بخواهیم با مدل های هم قیمت خود دربازار مقایسه کنیم باید در برند های موفق مانند جک پروتکو که بیشترین شباهت را به این جک دارد مورد ارزیابی قرار دهیم . سیستم عملکرد جک پرایم کاستومایز بسیار مشابه جک های ایتالیایی میباشد و در بسیاری از موارد از مدل های ایتالیایی سر تر میباشد ، ولی بین این دو مدل کاربردی بودن ، قیمت مناسب اقتصادی ، نرم و روان کار کردن از مشخصه های بسیار خوب جک پارکینگی Prime است . انواع جک های پرایم برای محیط های پر تردد نصب میشود تا در محیط های تجاری ، مسکونی ، اداری قابلیت نصب را داشته باشد. 

برد مدار فرمان

برد مدارفرمان جک پرایم همون بردی است است که بر روی تمامی محصولات بازویی جک یال قرار دارد، مدار فرمان دیجیتال برای موتورهای  220  ولت AC ، برنامه ریزی جهت درب های تک لنگه و دو لنگه، برنامه ریزی مجزا هر لنگه برای درب های نامتقارن، برنامه ریزی سریع زمان درب ها، کددهی سریع ریموت، کددهی ریموت بصورت تک کانال و چهارکانال، سیستم هوشمند دور آهسته  شروع و توقف، فرمان لحظه ای موتور جهت  تست (هنگام نصب )، فرمان بستن اضطراری در هنگام باز بودن سنسور چشمی، خروجی قفل برقی - فلاشر - رله پارکینگ، تنظیم بسته شدن اتوماتیک بعد از زمان یا عبور از چشمی، ترمینال مجزا برای خازن موتور، ترمینال مجزا برای آنتن هوایی، تنظیم زمان درب عابررو، تنظیم فشاراولیه و نهایی جهت قفل برقی، ترمینالهای تحریک خارجی، تنظیم دور کند میباشد .

 

ویژگی های جک پارکینگ پرایم کاستومایز اکو

  • پرقدرت ، با کیفیت ، زیبا
  • 3 سال گارانتی بی قید و شرط
  • مناسب برای درب های بسیار سنگین
  • بدنه بسیار مقاوم با طراحی جدید
  • دارای کورس 60 به صورت یک پک تک لنگه کامل به همراه قفل برقی (مخصوص درب تک لنگه)

اهمیت قفل برقی روی درب پارکینگ

قفل برقی پارکینگی

انتخاب قفل برقی کله گاوی برای درب پارکینگ به دلایل مختلفی از جمله افزایش امنیت، کنترل دقیق بر روی باز و بست درب و جلوگیری از مشکلات فنی ناشی از استفاده از جک‌های پارکینگ معمولی مهم است. این نوع قفل‌ها به ما این امکان را می‌دهند که با بیشترین میزان دقت ممکن کنترل کنیم که چه زمانی درب باز شود و چه زمانی بسته گردد. از مزیت های اصلی قفل کله گاوی بر روی در پارکینگ می توان به کاهش صدای بسته شدن درب و همچنین افزایش ضریب امنیتی آن با توجه به برقی بودن و ضدسرقت بودنآن اشاره نمود. همچنین، این قفل‌های برقی با از بین بردن مشکلات فنی مرتبط با جک‌های پارکینگی، هزینه‌های تعمیرات را به شدت کاهش می‌دهند. با توجه به افزایش حوادث و مشکلات امنیتی، انتخاب قفل برقی به عنوان یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته در مدیریت درب‌های پارکینگ حیاتی به نظر می‌آید. با خرید پکیج جک پارکینگی پرایم تک لنگه، از خرید قفل جداگانه بی نیاز خواهید شد.

 

جمع بندی

اگه به دنبال خرید یک جک ریموت کنترلی تک لنگه هستید و ابعاد درب شما تا 4 متر می باشد، پیشنهاد ما جک تک لنگه پرایم کاستومایز اکو می باشد که به همراه قفل برقی خدمت شما به فروش می رسد، این سیستم یک محصول فوق العاده از نظر قدرت و تعداد کارکرد بالا و طول شفت می باشد که با قدرت جابجایی 600 کیلوگرم بر روی انواع دربها امکان نصب دارد.



پرسش و پاسخ Prime Customize ECO
ارسال پرسش