دربازکن تصویری سامسونگ SHT-3305WMK

  • صفحه نمایش 4.3 اینچ
  • قابلیت ارتباط بین واحدها
  • 2 ساله سامسونگ
موجود نیست
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دربازکن تصویری سامسونگ SHT-3305WMK

نقد و بررسی تخصصی

سامسونگ نامی آشنا در محصولات خانگی است این کمپانی کره ای سعی کرده تا تمام محصولات الکترونیکی درون خانه را پوشش دهد و در چند سال اخیر تلاش خود را کرده تا بتواند در سیستم هوشمند سازی خانه نیز وارد شده و شاید در چند سال آینده پیشگام شود.آیفون تصویری نیز جزئی از هوشمند سازی خانه هاست که سامسونگ ، محصولاتی زیبا و متنوعی به بازار عرضه کرده است . آیفون تصویری سامسونگ SHT-3305WMK یک مانیتور 4.3 اینچی TFT است که تصاویر را با شفافیت بالا و بی نظیر به نمایش در می آورد .روشنایی و وضوح تصویر در این مانیتور قابل تغییر است و مصرف کننده می تواند ملودی زنگ را نیز از بین 9 ملودی پیش فرض انتخاب کند.  این آیفون تصویری سامسونگ در دو رنگ سفید و مشکی در بازار عرضه شده است .

 

                                  آیفون-تصویری-سامسونگ

 

مشخصات ظاهری

دربازکن تصویری سامسونگ SHT-3305WMK بیشترین استقبال را بازار ایران داشته است چرا که ساختار ساده و زیبا آن با مدل های ایرانی موجود دربازار شباهت بسیاری درد و از نظر اقتصادی قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر مدل های سامسونگ دارد . ظاهر دربازکن تصویری سامسونگ SHT-3305WMK مستطیلی شکل بوده و گوشی آن از بدنه اصلی بلند تر بوده و مانیتور 4.3 اینچی در بالا و کلید های تنطیمات در زیر آن قرار دارد.

 

مقایسه با سایر برند های ایرانی

دربازکن تصویری سامسونگ SHT-3305WMK بعد از فروش موفق دربازار توسط برند های ایرانی کپی برداری شده نمونه موفق این کپی برداری دربازکن تصویری سیماران مدل HS43 میباشد که در سری های بعدی این مدل موفق شده تا قابلیت های فنی سامسونگ را در مدل های M100  و M200 تکرار کرده است. به هر حال تولیدات سامسونگ از نظر کارایی و زیبای همیشه پیشرو بوده است و در میان تولید کنندگان دربازکن های تصویری پیشتار بوده است.

 

                                           آیفون-تصویری-سامسونگ

 

نمایشگر

دربازکن تصویری سامسونگ SHT-3305WMK دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی با تکنولوژی TFT LCD می باشد. این صفحه نمایش غیر لمسی است و تمام تنظیمات و فعالیت ها با دکمه های کنار مانیتور انجام می شود. این مانیتور دارای کیفیت رنگی نسبتا خوبی است و همچنین می توان با استفاده از تنظیمات دستگاه میزان و شدت روشنایی، رنگ و کنتراست تصویر را کم و زیاد کرد.

 

 

 

طراحی وقابلیت های فنی

سامسونگ نامی آشنا در محصولات خانگی است . این کمپانی کره ای سعی کرده تا تمام محصولات الکترونیکی درون خانه را پوشش دهد و در چند سال اخیر تلاش خود را کرده تا بتواند در سیستم هوشمند سازی خانه نیز وارد شده و شاید در چند سال آینده پیشگام شود.آیفون تصویری نیز جزئی از هوشمند سازی خانه هاست که سامسونگ ، محصولاتی زیبا و متنوعی به بازار عرضه کرده است.آیفون تصویری سامسونگ SHT-3305WMK یک مانیتور 4.3 اینچی TFT است که تصاویر را با شفافیت بالا و بی نظیر به نمایش در می آورد .روشنایی و وضوح تصویر در این مانیتور قابل تغییر است و مصرف کننده می تواند ملودی زنگ را نیز از بین 9 ملودی پیش فرض انتخاب کند.

 

                                                                  آیفون-تصویری-سامسونگ

 

بررسی کلید های تنظیمات

 

  • مانیتور رنگی 3/4 اینچ  TFT-LCD
  • قابلیت اتصال به 2 مانیتور یا گوشی صوتی  و 2 پنل (دوربین)
  • قابلیت باز کردن 2 قفل
  • دارای منوی تنظیم روشنائی تصویر، 7 نوع ملودی و میزان صدا
  • دارای زنگ هشدار به هنگام نصب یا استفاده نادرست از دستگاه
  • قابلیت ارتباط به صورت HANDSFREE یا گوشی

 

 

توانایی حافظه ( داخلی و جانبی )

دربازکن تصویری سامسونگ SHT-3305WMK می تواند 60 عکس رنگی را در خود ذخیره کند و این ذخیره سازی با ذکر تاریخ و زمان ورود افراد در حافظه دخیره میشود.

 

سیستم ارتباط با سایر واحد ها

ارتباط داخلی یک به یک یکی دیگر از ویژگی های دربازکن تصویری سامسونگ SHT-3305WMK می باشد. مهم ترین قابلیتی که به این مدل اضافه شده ، ارتباط داخلی  Intercom است. این ویژگی برای ارتباط صوتی بدون هزینه بین واحد های یک مجتمع کاربرد دارد و تمامی واحد ها با یکدگر میتوانند در ارتباط باشند. از طرفی قابلیت ارتباط مستقیم با نگهبانی نیز برای تمامی واحد ها فراهم شد است.

 

قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته

دربازکن تصویری سامسونگ SHT-3305WMK  در کنار تصویر درب ورودی میتواند یک دوربین مدار بسته را پشتیبانی نماید. اما پشتیبانی از دوربین مدار بسته محدودیتی برای سایر امکانات ایجاد نمیکندچرا که خروجی های دربازکن تصویری سامسونگ کاملا مجزا از یک دیگر بوده و در پشت گوشی محل این خروجی ها قرار دارد.

 

این مانیتور با چه پنل هایی قابلیت نصب دارد؟

آیفون های تصویری سامسونگ تنها با پنل های سامسونگ به صورت عادی ( دکمه ای ) یا پنل های کدینگ را دارد. ساختار فنی منحصر به فرد پنل های سامسونگ تنها با گوشی های تصویری (دربازکن تصویری سامسونگ) هماهنگ بوده و به غیر از این پنل ها با پنل های دیگری سازگاری نصب ندارد.البته شایان ذکر است نصب هر گونه قطعه اضفی یا استفاده از محصولات سایر شرکت ها خدمات پس از فروش را ابطال خواهد کرد.

 

بخش امور مشتریان یا رضایت مشتریان

معمولا پس از انجام نصب یا تعمیرات دستگاه ها می بایست عملکرد پرسنل فنی توسط نمایندگی تعمیرات سامسونگ ارزیابی یا در صورت شکایت احتمالی یا عدم رضایت مشتریان مورد پیگیری و در جهت رضایت مشتریان تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی سامسونگ هرگونه اقدام لازم انجام شود. اگر چنانچه تعمیر دستگاه به درستی انجام نشده است، نمایندگی تعمیرات سامسونگ موظف است بلافاصله تعمیرکار، به محل دستگاه اعزام و بصورت رایگان دستگاه رفع عیب و رضایت مشتریان جلب شود و در آخر توسط پرسنل Happy Call تعمیرگاه مجاز و تعمیرگاه مرکزی سامسونگ در خصوص رضایت مشتریان سوال و عملکرد نهایی نمایندگی تعمیرات سامسونگ ثبت و به اطلاع مدیریت برسد.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش